במדינה שבכל אזור בה יש עורך דין מכל התחום, אין להתפלא שיש גם עורך דין פלילי בדרום. זהו עורך הדין שהוא בעל ניסיון והמלצות מלקוחות קודמים שהוא ייצג בתיקים פליליים, והוא בעיקר מתמחה בייצוג בדרום הארץ, בבאר שבע, אשקלון, אילת, אשדוד ועוד. כמו בכל מקרה, גם בעניינו של עורך דין זה יש יתרונות וחסרונות, שחשוב מאוד להכירם לפני שבוחרים עורך דין, שכן מדובר במשרת אמון.

תחומי עיסוקו של עורך דין פלילי בדרום

זהו עורך דין שהוא בעל ידע וניסיון בכל הקשת הרחבה של התחום המשפטי-פלילי. החל מעבירות רכוש קלות, כגון גניבה של מוצרים ושווי כסף של עד מאות שקלים, המשך בעבירות אלימות חמורות כגון תקיפת בת זוג או חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, וכלה בעבירות מין מהקשות ביותר, כגון עבירות אינוס, מעשה מגונה בקטינה, מעשה סדום בקטין וכו’. עורך דין פלילי בדרום יכיר את החשדות והאישומים נגדכם, הוא יידע באיזה קו הגנה כדאי לנקוט, על מנת למצות את מלוא זכויותיכם במשפט הפלילי. הוא גם יידע בשל היכרות אישית כיצד להתנהל עם התובעים והפרקליטים במחוז הדרום, בייחוד אם הוא סניגור בעל קסם אישי ונועם הליכות. אולם, לצד יתרונותיו, עלולות להיות גם חסרונות לבחירה של עורך דין שעובד בעיקר באזור אחד באופן קבוע. זאת, משום שדווקא בשל היכרותו העמוקה עם אותן נפשות פועלות באותו מחוז, עלול להיות לו קשה להילחם באותם אנשים איתם הוא עובד באופן יומיומי, וכך האינטרסים של הלקוח עלולים להיפגע.

מילות סיום של עניין זה

כפי שצויין לעיל, לצד היתרונות שיש לו, בייצוג של עורך דין ממחוז קבוע אחד יש גם חסרונות. לכן, גם במקרה זה עדיף לכם שלא לקחת סיכונים וללכת על בטוח. בוודאי כאשר מדובר בתחום הפלילי, שהוא “מדיני הנפשות”. בכדי שלא “תיפלו” עם העורך דין שבחרתם, הכי טוב וכדאי עבורכם זה לפנות לעורך דין פלילי אלון ארז, שלמרות שמשרדו שוכן בתל אביב, הוא בעל ניסיון רב בייצוג בכל אזורים הארץ, כולל באזור הדרום. גם באזור זה, עורך דין ארז הוא בעל מוניטין ושמו הטוב יוצא למרחקים גם במרחבי הדרום.

במידה והינכם זקוקים לייצוג וייעוץ, אתם מוזמנים ליצור קשר עם עורך דין ארז בנייד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *