זמין 24 שעות ביממה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש…

איך בוחרים עורך דין לייצוג בבית דין צבאי?

השירות הצבאי הוא חלק בלתי נפרד מתוקף היותנו אזרחי המדינה. במדינת ישראל קיים חוק שירות חובה, ועלינו לעמוד בו כנדרש. עורך דין צבאי מומלץ נכנס לתמונה, בשלל מקרים בהם עבירות פליליות מבוצעות במהלך השירות, עריקות ונפקדות, רצון לקבלת פטור משירות צבאי, התעקשות לגיוס למרות שקיבלנו פטור ועוד. מערכת המשפט הצבאית בפרט והצבא בכלל, שונים בהתנהלותם מכל מערכת אזרחית שאתם מכירים. במסגרת השירות הצבאי יש אפס סבלנות לכל עבירות משמעת ולעבירות הנחשבות לפליליות. החוקים והכללים נוקשים, וקשה מאוד לצלוח אותם באם חלילה הסתבכתם. אם בכל זאת הסתבכתם, או שהנכם מעוניינים לקבל פטור מהשירות או ההיפך להתגייס למרות פטור, פנו בהקדם אל עו”ד אלון ארז, המומחה בכל תחום זה.

איך נמצא עורך דין צבאי

חשוב מאוד למצוא עורך דין צבאי מומלץ, בכל נושא הקשור לצבא. קיימים שלל עורכי דין, אז איך תצליחו למצוא את האחד שיהיה הכי טוב עבורכם?

  • המלצות – אין טוב ממראה עיניים ומשמע אוזניים, חפשו עורך דין בעל המלצות בתחום אותו אתם מחפשים.
  • ניסיון – ניסיונו של עורך הדין חשוב מאוד. ככל שלעורך הדין יהיה ניסיון רב, כך גם המפגש עם תיקים בנושאים צבאיים שונים, יהוו יתרון משפטי.
  • הסמכה – חשוב להבין כי לא כל עורך דין יכול לשמש כעורך דין צבאי. רק עורך דין שהוסמך לכך יכול לייצג בבתי הדין הצבאיים.
  • מומחיות – בדקו באיזה תחום עורך הדין מתמצא, תחום הפלילים הוא הטוב ביותר למערכת זו מאחר ומרבית העבירות הן פליליות.

אל תשאירו את התוצאה ליד המזל

במידה ואתם חשודים בפלילים במהלך השירות הצבאי, ביצעתם עבירה כלשהי ואינכם יודעים את השלכותיה, מעוניינים להשתחרר מהשירות או להתגייס למרות שפוטרתם, פנו אל עורך דין צבאי מומלץ, שידאג לכל האינטרסים שלכם מרגע הייעוץ ועד לקבלת התוצאה. פנו עוד היום אל עו”ד אלון ארז, עורך דין צבאי מומחה וותיק.

אין בתוכן המצוי באתר, כדי לשמש או להיחשב כייעוץ משפטי ו/או המלצה משפטית ו/או חוות דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי אצל עו”ד ואין להסתמך על המידע בכל צורה שהיא. יובהר, כי כל פעולה שתעשה על פי המידע המצוי באתר הינה על אחריות הצופה בלבד ולא יהא באילו כדי ליצור יחסי עורך דין לקוח בין הצופה לבין עורך דין אלון ארז, בין במישרין ובין בעיקיפין. 

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: