זמין 24 שעות ביממה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש…

הצלחות המשרד בתחומים שונים

עורך דין אלון ארז פועל רבות על מנת להשיג הצלחות עבור לקוחותיו בתחומי משפט שונים. להלן, חלק מהצלחותיו בבתי משפט ברחבי הארץ.

שונות

בית משפט השלום ברמלה

ביטול צו למניעת הטרדה מאיימת שניתן בגין תלונות שווא במסגרת סכסוך שכנים
 
בית המשפט קיבל את טיעוניו של עו”ד ארז, כי הבקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת מבוססת על טענות שקריות ומוגזמות, וכי כל מטרתו של הצו הוא השגת יתרון לניצולו בהליכים משפטיים אחרים, המתנהלים בין הצדדים. בסיכום, לאור טיעוניו של עורך דין ארז, בית המשפט מחק את הצו הזמני שהוצא נגד מרשתו של עורך דין ארז.
 
לקריאת ההחלטה לחץ כאן

 

בית חולים פסיכיאטרי “לב השרון”

ביטול צו אשפוז פסיכיאטרי לחולה שהואשם בריבוי מקרים של מעשים מגונים, תוך חצי שנה בלבד
לאור הליך טיפולי מרשים, אשר כלל גם טיפול תרופתי אך גם טיפול פסיכותרפויטי שכלל שיחות טיפוליות עם פסיכולוגית ועובדת סוציאלית, הוועדה הפסיכיאטרית השתכנעה, כי אין עוד מקום בהמשך אשפוזו הסגור של לקוח המשרד, וזאת חרף המעשים המיניים החמורים שביצע.

לקריאת ההחלטה לחץ כאן

ועדה פסיכיאטרית בבית החולים “כפר שאול” ביטול הוראת אשפוז כפוי
נגד לקוחת המשרד יצאה הוראת אשפוז על ידי פסיכיאטרית של בית חולים. זאת, בעקבות התנהגות אלימה ובעקבות פניות חוזרות ונשנות שהעלו חשש לגבי מצבה הנפשי של לקוחת המשרד. בעקבות טיעוניו של עורך דין ארז, כי ניתן להשיג את מטרות האשפוז מבלי לאשפז בכפייה, אלא על ידי טיפול במסגרת קופת החולים, חברי הועדה ביטלו את הוראת האשפוז הכפוי והלקוחה שבה לביתה על הוריה. לצפיה בהחלטה:

דחיית בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד לקוחת המשרד

בהליך משפטי זה, עורך דין ארז שכנע את בית המשפט, כי כל מטרת הצו היא “נקמה” בלקוחת המשרד, כי מדובר בהליך קנטרני וקטנוני וכי אין כל תכלית אמיתית לצו, שכן אין יותר כל קשר בין מבקש הצו למושא הצו. כן טען עורך דין אלון ארז, כי משמעות הצו מבחינת לקוחת המשרד הינה דראסטית. בהחלטתו, בית המשפט קיבל את מלוא טענותיו של עורך דין ארז והחליט לדחות את הבקשה להוצאת צו נגד לקוחת המשרד. לצפיה בהחלטה:
בית הדין לערעורים בענייני משמעת – אוניברסיטת בן גוריון
זיכוי סטודנטית מעבירת הטרדה מינית של מרצה
לקוחת המשרד, דוקטורנטית מוצלחת ומוכשרת, הורשעה בהליך משמעתי, אשר התנהל במוסד האקדמי בו למדה, בהטרדה מינית של המנחה שלה. הלקוחה לא הייתה מיוצגת בתחילת ההליך המשמעתי ולכן זכויותיה נרמסו עד אפר והיא לא זכתה ל”משפט צדק”, אפילו לא קרוב לכך. עורך דין אלון ארז נכנס לתמונה והגיש בשמה של הדוקטורנטית ערעור מפורט, אשר הסביר את הכשלים הרבים שנפלו בהליך המשמעתי שהתנהל בעניינה של לקוחת המשרד ואשר הובילו להרשעתה בהטרדה מינית של המרצה שלה. ואכן, בהליך הערעור, התקבלה טענתו המרכזית של עורך דין ארז, כי לא הייתה כל הטרדה מינית מצד לקוחת המשרד והיא אכן זוכתה מאשמה חריפה זאת. לצפיה בהחלטה:
ביטול אשפוז פסיכיאטרי כפוי !!!

אוכלוסיית פגועי הנפש, הינה אחת מהאוכלוסיות המוחלשות ביותר בחברה, אשר קולה איננו נשמע כמעט. לכן, ייצוג משפטי של פגועי נפש ועמידה על זכויותיהם, מחייבים כמובן מקצועיות, אך גם מחויבות ורגישות. בתיק זה, עורך דין אלון ארז ייצג בפני הוועדה הפסיכיאטרית המחוזית (מחוז תל אביב), אישה בת כ-30, אשר מעולם לא סבלה מבעיות פסיכיאטריות קודמות, בוודאי לא כאלו שמוכרות לגורמי הטיפול. למרבה הצער, במהלך החודשיים האחרונים, מאז היא נכנסה להריון, מצבה הנפשי החל להדרדר, עד שבסוף השבוע האחרון, היא החלה לסבול מתסמינים פסיכוטיים קשים. בצר להם, ומשום שלא היו להם את הכלים הנדרשים לעזור לה, ומשום שחשו סכנה לחייה, הוריה של לקוחת המשרד לקחו אותה לבדיקה במחלקה פסיכיאטרית של בית חולים. לאחר שנבדקה על ידם, החליטו מנהלי המחלקה, כי מצבה מחייב אשפוז בכפייה. או אז, הוריה של מרשתי פנו לעורך דין ארז. מיד כאשר עורך דין ארז פגש את הלקוחה, הוא הבין שההחלטה לאשפז את הלקוחה בכפייה, הינה דרסטית מדי. זאת, משום שניתן היה להיווכח בבירור, כי אין המדובר במישהי מסוכנת, לעצמה או לאחרים. ואכן, הוועדה הפסיכיאטרית שדנה בעניינה, קיבלה את עמדתו של עורך דין ארז. כפי שעולה מההחלטה המצורפת, לא רק שהוחלט לבטל את אשפוזה בכפייה בבית החולים, אלא שהועדה הסתפקה כהצעת עורך דין ארז, בטיפול פסיכיאטרי ונוירולוגי במסגרת קופת החולים. לצפיה בהחלטה לחץ כאן

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: