עורך דין פלילי במרכז

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עו"ד פלילי אלון ארז

עורך דין פלילי במרכז, בדומה לכל עורכי הדין הפליליים מכל מקום בארץ, הינו עורך דין פלילי בעל הסמכה והכשרה בייצוג חשודים ונאשמים בחקירות במשטרה, בהליכי מעצר וכן בהליכים משפטיים לאחר שהוגש כתב אישום. המייחד את העו”ד הפלילי במרכז, הוא שמשרדו ממוקם באזור שבין נתניה לרמלה, ומשום כך, יש לו היכרות מעמיקה עם כל הנפשות הפועלות בעולם המשפט הפלילי באזור גיאוגרפי זה.

מה זה עורך דין פלילי במרכז?

כאמור לעיל, עורך דין פלילי בתל אביב ובאזור המרכז זהו עורך דין בעל הסמכה של לשכת עורכי הדין לייצג לקוחות בעניינים משפטיים עם התמחות ספציפית בתחום המשפט הפלילי. כלומר, ייצוג לקוחות שחשודים או נאשמים בביצוע עבירות פליליות, קלות כחמורות.

כל עבירה המנויה בחוק העונשין ובפקודת הסמים המסוכנים נחשבת לעבירה פלילית, ועל כן, בפועל, עורך הדין הפלילי יכול לייצג לקוחות ללא קשר לסוג העבירה בה הם חשודים או נאשמים, וללא קשר באיזה בית משפט ברחבי הארץ, התיק המשפטי שלהם מתנהל.

יחד עם זאת, לאור הכמות ההולכת והגוברת של עורכי הדין בישראל, חלה בשנים האחרונות מגמה, לפיה כל עורך דין בוחר להתמחות בנישה מסויימת, ובאזור גיאוגרפי מסויים, וזאת על מנת לייחד את עצמו ולבדל את עצמו משאר עורכי הדין. לכן, הרבה עורכי דין בוחרים לייחד ולתייג את עצמם כעורכי דין פליליים מאזור המרכז דווקא, וזאת מתוך מחשבה שלקוחות מאזור המרכז יעדיפו דווקא אותם כמייצגם בערכאות משפטיות.

ההנחה שעומדת מאחורי מחשבה זאת היא שלקוחות יעדיפו לבחור עורך דין מאותו אזור בו עניינם מתנהל, לאור היכרותו של העורך דין עם השוטרים, התובעים והשופטים באזור המרכז.

אף שלכל לקוח, החשוד או נאשם בעבירה פלילית, מכל סוג שהוא, יש את הזכות לבחור כל עורך דין, מכל מקום בארץ, הרי שלאור ריבוי עורכי הדין, הרבה חשודים ונאשמים, שעניינם המשפטי מתנהל באזור המרכז, מעדיפים שעורך דין פלילי במרכז ייצג אותם. לצד היתרונות הרבים שיש בבחירה זאת, מבחינת מיקום משרדו של העורך דין, היכרותו על המערכת והאנשים באותו אזור גיאוגרפי וכו’, יכולות להיות גם חסרונות לבחירה זאת.

כך למשל, אם יתברר כי דווקא בגלל היכרות רבת שנים עם ה”שחקנים האחרים”, יהיה לאותו עורך דין לא נוח להתנגח ולהילחם משפטית עבור לקוחו, וזאת על מנת שלא “לשרוף גשרים” בתיקים אחרים.

הסתבכתם? עורך דין פלילי במרכז לשירותכם

נסיבות רבות יש לחיפוש אחר עורך דין פלילי במרכז: זימון לחקירה בגין עבירת סמים, אלימות או הטרדה מינית; הגשת כתב אישום בגין עבירות סחר, רכוש, מרמה או הריגה; ערעור על תוצאות משפטיות לא רצויות; מעצר וכליאה ועוד. משרד עוה”ד אלון ארז המחזיק בהצלחות משפטיות רבות, ערוך לספק לכם ייעוץ, ייצוג וליווי בכל הליכי הדין הפלילי ובכפוף לשירות משפטי מקצועי בלתי מתפשר. 

תפקידו של עורך דין פלילי במרכז

פשיעה כהגדרתה בחוק אינה עוצרת בתחומי המרכז. היא חולשת על כל אזורי המדינה השונים, גם בהם יידרש לרבים ולרבות ייצוג מוביל של עורך דין פלילי מומלץ. הסיבה לבחור עורך דין פלילי במרכז היא אחת משתיים:

  • אישום, חקירה או מעצר בשל עבירה שבוצעה באזור המרכז
  • קבלת שירותים משפטיים מעורך דין המצוי קרוב למקום מגוריכם, כדי להקל על ההתקשרות השוטפת עמו. 

בכל אחד מהמצבים, עורך דינכם יטפל גם בהליכים שאינם מתקיימים במרכז וככל שיש בכך צורך, כאשר משרדו הוא זה שמצוי במרכז. אין ספק כי ייצוג עורך דין פלילי במרכז לעבירות מקומיות יכול להועיל משמעותית כאשר העבירה המיוחסת היא באחת הערים המקומיות וישנה היכרות מוקדמת של המשרד עם תובעים משטרתיים, גורמים בפרקליטות המדינה במרכז, שוטרים, שופטים, פקידים ובעלי תפקידים נוספים במערכת שעמם ניתן לשוחח ולשלוף בקלות את חומר הראיות, להגיע להסדר, לתקן את כתב האישום ולצפות קדימה את התנהלות התיק.  

מטרותיו של עורך הדין במתן ייצוג משפטי

עורך דין פלילי במרכז הוא כמובן גורם מוסמך מטעם לשכת עורכי הדין, שמתמחה במשפט הפלילי על כל חלקיו ונכון לייצג נאשמים, נחקרים ועצורים במגוון עבירות פליליות. עורך הדין רשאי לייצג ולספק ייעוץ ללקוחותיו ללא קשר לסוג העבירה המיוחסת להם ולמצוא פתרונות יעילים, כדי לצמצם את הענישה, להימנע מפגיעה בשם ובמוניטין ולפעול בהתאם לאינטרסים של מרשיו. 

עורך דין פלילי במרכז

סוגים נפוצים של עבירות פליליות

סדר הדין הפלילי בישראל טומן בחובו עשרות עבירות בדרגת חטא, עוון ופשע, הכוללות עונשי מאסר החל משלושה חודשים ועד עשרות שנים בתיקים חמורים. אחת העבירות הנפוצות היא של שימוש, החזקה וסחר בסמים בהתאם להשתייכות ביחס לרשימת החומרים האסורים בפקודת הסמים המסוכנים. 

עורך דין סמים נדרש לבחון את טיב העבירה וביצועה גם על בסיס נסיבותיו האישיות של הלקוח ולהציג בפני בית המשפט טענות שעשויות להקל על עונשו, למשל במקרה של החזקת כמות קטנה לשימוש עצמי, העדר עבר פלילי וכו’.

ככל שלעורך הדין יש מיומנות וניסיון גם מול מערכות ייחודיות, באפשרותו לייצג חיילים הנאשמים בעבירות סמים במסגרת הצבאית בתור עורך דין צבאי סמים, עובדים במשרות ציבוריות או ביטחוניות שנתפסו בעת שימוש וכמובן בעבריינות סחר בסמים בקרב גורמים פרטיים. 

מקרה נפוץ נוסף שמצריך את שירותיו המשפטיים של עורך דין פלילי, הוא אלימות במשפחה הנחשב לחמור ומורכב מאוד. בין המקרים העיקריים שעמם נדרש עורך דין אלימות במשפחה להתמודד יהיו עבירות מין, התעללות בקטינים וחסרי ישע, תקיפת בן/ בת הזוג, ניכור הורי ועוד. מקרים אלה נשפטים בהתאם לחומרת הנזק, נסיבות העבירה, טיב מערכת היחסים המשפחתית ועוד. 

לאחרונה אנו עדים גם לריבוי מקרים בגינם מוגש כתב אישום נגד עבירות סייבר ומחשוב, במסגרתן אדם שהואשם בפריצה (האקינג), גניבת מידע או סחיטה אינטרנטית, צפוי לחקירה, הגשת כתב אישום ועונשים כבדים ביותר. עורך דין פלילי במרכז ידע כיצד לספק את הטיעונים וההגנות המדויקות לנאשם ולייעץ לו כיצד לפעול בחקירתו על מנת להימנע מהפללה עצמית ולהתמודד עם האישומים נגדו. 

ייצוג מקצועי לכל סוגי העבירות הפליליות 

משרד עורך דין פלילי במרכז אלון ארז פועל למיצוי זכויות חשודים ונאשמים בעבירות פליליות מגוונות, כבר בשלב הייצוג בהליכי שימוע ומעצר וכלה בניהול ההליך המשפטי השלם בבית המשפט. 

גם אם ביצעתם עבירה מסוימת בתום לב וזוהי ההסתבכות הראשונה שלכם מאז ומעולם וגם אם מדובר בעבירה מתמשכת או סדרתית שהסתיימה באישום נגדכם, זכרו כי לכל אדם עומדת הזכות להגן על עצמו, להיוועץ בעורך דין שיבחר ולקבל כלים ואמצעים להתמודדות עם ההליך המתנהל נגדו כדי להמשיך בחייו ללא פגיעה בו, במשפחתו ופרנסתו. משרדנו זמין לכל שאלה או צורך בהתייעצות וערוך לספק לכם את השירות המשפטי הטוב ביותר. פנו אלינו כבר עכשיו ונסייע לכם.   

שאלות ותשובות

חקירה במשטרה, האם חובה עורך דין פלילי במרכז?

המעשה הנכון יהיה לעבור הכנה לחקירה במשרדו של עורך דין פלילי במרכז אשר יצייד אתכם בכלים וניסוחים שימנעו הפללה עצמית, נפילה בפח של החוקרים המיומנים והסברים שיכולים לשמש נגדכם בהמשך. 

הוגש נגדי כתב אישום. למה אני צפוי?

מכיוון שכל עבירה טומנת בחובה היקף ענישה שונה, הערכת התוצאה תבוצע רק מול עורך דינכם ובהתאם לנסיבות המקרה המדויקות. לאחר חתימה על הייצוג, עורך הדין ישלוף את תיק המשטרה שנאסף כנגדכם ויבנה כנגדו אסטרטגיית הגנה יעילה.

במידה ואתם רוצים ללכת על בטוח, פנו לעורך דין פלילי במרכז אלון ארז, המייצג חשודים ונאשמים באזור המרכז.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה

עוד מהבלוג הפלילי שלנו

אולמרט בעליון

בתחילת השבוע החליט נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, כי מורשעי “פרשת הולילנד” ובהם ראש הממשלה לשעבר, מר אהוד אולמרט, לא יתחילו את ריצוי

קרא עוד »