עורך דין פלילי בתל אביב

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עו"ד פלילי אלון ארז

עורך דין פלילי בתל אביב הוא עורך דין שתחום עיסוקו המרכזי והעיקרי הוא תחום המשפט הפלילי. דווקא כיום, כשיש ריבוי עורכי דין, חשוב ביותר לבחור עורך דין שמתמחה בתחום עיקרי אחד, מקסימום שניים

זאת, בייחוד כאשר מדובר בדיני נפשות כמו התחום הפלילי, שכל טעות שנעשית בהליך משפטי זה, עלולה להיות הרת אסון וגורלית עבור הלקוח ומשפחתו. עו”ד פלילי אלון ארז מתמחה באופן מרכזי ועיקרי בתחום המשפט הפלילי, ומשרדנו שוכן בתל אביב, בסמוך לבית המשפט בעיר

תחומי עיסוקיו ומומחיותו של עורך דין פלילי בתל אביב

תחום המשפט הפלילי כולל בתוכו את כל העבירות הפליליות שניתן לחשוב עליהן. יש את העבירות הפליליות החמורות ביותר, כגון עבירות המתה, עבירות מין, עבירות ייבוא וסחר בסמים קשים, עבירות אלימות חמורות וקשות ועוד כיוצא באלו

לצד העבירות החמורות, ישנן עבירות חמורות פחות, הן מבחינת הנזק שהן גורמות או עלולות לגרום והן מבחינת עונשי המאסר שלצידן. במסגרת עבירות אלו ניתן למצוא למשל את עבירות הרכוש, הזיוף, עבירות של שימוש והחזקה של שמים קלים, עבירות של פגיעה בסדר הציבורי וכו’

עורך דין פלילי בתל אביב שמיומן באמת, ידע לתת מענה בכל סוג של עבירה פלילית. יחד עם זאת, במידה והלקוח חשוד או נאשם בעבירות פליליות חמורות, כגון רצח, אונס, ייבוא סמים קשים כגון קוקאין או אקסטזי, רק עורך דין פלילי מנוסה ומוכר, כמו אלון ארז יוכל לייצג ברמה המיטבית את הלקוח

במידה והחקירה או כתב האישום מתנהלים בתל אביב או בסביבתה, צריך לשקול בעדיפות ראשונה את שכירת שירותיו של עורך דין פלילי בתל אביב. זאת, גם בגלל שרוב עורכי הדין הפליליים המנוסים עובדים מעיר זאת, וגם בגלל הקירבה לתחנת המשטרה ולבית המשפט

בייחוד הדברים אמורים, אם הלקוח ומשפחתו מתגוררים בתל אביב או במרכז. כך, כל אימת שהם יבקשו להתייעץ עם עורך הדין ולקבל ממנו דיווח או עדכון לגבי התיק, ניתן יהיה לתאם פגישה במשרדו ביתר קלות.

בחירת עורך דין פלילי בתל אביב: מלאכת מחשבת של ממש

כאשר אנחנו מדברים על בחירת עורך דין פלילי בתל אביב אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את העורך הדין הטוב ביותר עבורכם:

  • עורך דין פלילי בתל אביב בעל ניסיון ומוניטין – בדקו כי עורך הדין איתו אתם עובדים הינו בעל ניסיון בתחום הפלילים, כמו כן בדקו כי המוניטין שלו הולך לפניו בתחום הפלילי. ניסיון ומוניטין הם אחד הדברים החשובים ביותר אותם אנו נרצה בעורך דין שלנו מאחר ואלו מספרים לנו על כך שעורך הדין מכיר את המערכת בצורה טובה ופועל בדרכים יצירתיות לשם השגת המטרות של הלקוחות שלו.
  • עו”ד עם התמחות בתחום הפלילים – על פניו כל עורך דין יכול לייצג כל מיוצג, אך יחד עם זאת לא כל עורך דין יכול לייצג בצורה טובה ומקצועית כל מיוצג. כאשר אתם ניגשים לבחור אותו בדקו כי עורך הדין שלכם בעל התמחות בתחום הפלילים ובתחום בו אתם מואשמים בפרט. עורך דין המתמחה שנים בדיני תעבורה ו/או משפחה לאו דווקא יכול לספק הגנה מיטבית עבור אישומים מסוגים שונים.
  • המלצות – כאשר אנחנו בוחרים עורך דין אנו צריכים להסתכל על העבר שלו ואם אתם שואלים אותנו אין דרך יותר טובה מלהסתכל על העבר מאשר המלצות. ניתן למצוא המלצות רבות על עורך הדין ברשתות החברתיות, במנועי החיפוש (גוגל) ואף ממכרים, חברים, בני משפחה ו/או קולגות אשר קיבלו את שירותיו מסיבות כאלו ו/או אחרות. כאשר אתם מקבלים המלצה על עורך דין אתם יכולים לדעת כי אתם בדרך הנכונה. כמו כן, אנו מציעים לכם לבקש לדבר עם אחד מן חוג לקוחותיו על מנת לקבל התרשמות מהם על פועלו.
  • בדקו כי עורך הדין זמין לטפל בכם – טיפול משפטי הוא מלאכת מחשבת של ממש אשר צריך להיעשות בצורה נכונה וחכמה, בדקו כי עורך הדין אליו פניתם הינו פנוי לטפל בכם בצורה מקצועית ואינו שוחה בעבודה אליה הוא לא יודע איך להגיע. ישנם לא מעט נושאים משפטיים בהן פקטור הזמן הוא לא הכי קריטי אך יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברים על דין פלילי כל שנייה היא חשובה ומכרעת ולכן יש חשיבות בייצוג משפטי הולם. כמו כן, בדקו כי עורך הדין שבחרתם הוא זה שהולך לטפל בכם ולא אחד מן עמיתיו או הסטז’רים שלו.
  • סמוך על האינטואיציות שלך – לא מעט פעמים יש לנו תחושות בטן בנוגע לנותני שירות רבים, אנו מאמינים כי אחד מן הדברים שיעזרו לך לבחור עורך דין פלילים טוב עבור התיק שלך הוא דווקא אתה עצמך. אנו ממליצים לכם לסמוך על האינטואיציות שלכם, להרגיש אם עורך הדין שאיתכם הוא באמת רתום לתהליך, מדבר בגובה העיניים ויודע את העבודה או שמא מדובר בעו”ד אשר מפזר הבטחות לא הגיוניות אותן הוא לא יוכל לקיים בסוף.עורך דין פלילי בתל אביב

עורך דין באזור המגורים שלכם: עורך דין פלילי בתל אביב

נתפסת בתל אביב? אנו מאמינים כי עורך דין מעכו ו/או מצפת לא ממש יוכל להועיל לך באותו הרגע. כאשר אנחנו בוחרים עורך דין מוטב שנבחר אותו לפי אזור המגורים שלו, אם לצורך העניין נתפסנו בתל אביב אנו נצטרך לחפש אחר עורך דין פלילי בתל אביב ו/או עורך דין פלילי במרכז מאחר ואלו יוכלו לתת לנו מענה מהיר ואפקטיבי יותר. כמו שכבר הצלחתם להבין, כאשר אנחנו מדברים על דין פלילי כל דקה היא מכרעת ולכן יש חשיבות גבוהה למהירות בה עורך הדין מתייצב לשירותכם ומכוון אתכם בתהליך.

עורך דין פלילי בתל אביב: מה הם התיקים אותם הוא מייצג?

כאשר אנחנו מדברים על עולם הפלילים אנו למעשה רואים קשת רחבה של אישומים שונים, עורך דין פלילי בתל אביב יודע איך לגשת לאישומים אלו בצורה נכונה ומקצועית במטרה לזכות ו/או לצמצם את העונש ו/או האישומים של הנאשם. בין התיקים אותם אנו רואים בכותלי בין המשפט:

  • סמים – לא פעם ביום מגיעים לבתי המשפט בישראל נאשמים רבים אשר הואשמו בעבירות סמים שונות, אלו יכולים להיות סמים להחזקה שלא לצריכה עצמית ו/או סחר וגידול של סמים מסוכנים. לפי החוק בישראל ניתן למצוא כיום רשימה של סמים הנחשבים מסוכנים ואסורים לשימוש והפצה. עבירות סמים נחשבות לעבירות חמורות בין כתלי בית המשפט ולכן חשוב לקבל ייצוג משפטי הולם.
  • אלימות – עבירות אלימות הינן עבירות אשר לוקחות מן אדם מסוים את החירות שלו ופוגעות בו, כתוצאה מכך מדובר באחת העבירות החמורות ביותר. עבירת אלימות נמדדת לא אך ורק לפי התוצאות בפועל אלא גם לפי מדדים רבים אשר לוקחים בחשבון גם את הכוונה, המטרה והמניע מאחורי הדברים. מואשמים בעבירת אלימות? אין מנוס מפנייה אל עורך דין פלילי בתל אביב.
  • קטינים – התהליך הפלילי של קטינים שונה משמעותית מאלו של המבוגרים מאחר ואלו עדיין אינם מבינים בצורה טובה ומיטבית את ההשלכות של המעשים שלהם. אלו הם חלק מן התיקים הרבים הנוהרים אל בתי המשפט וחשוב כי יהיה מישהו שילווה אתכם בתהליך.
  • עבירות זנות – מדובר בעבירות בהם נעשה פשע בו מנצלים את גופו של אדם אחר למטרות כלכליות ו/או סיפוקים גופניים שונים. מדובר באחד העבירות המחמירות ביותר בכותלי בית המשפט ונגזרים שם עונשי מאסר כבדים.
  • עבירות מין – כאשר אנחנו מדברים על עבירות מין אנו רואים סקאלה רחבה של אישומים שונים ופעולות אשר מוגדרות לביצוע על פי חוק. עבירות מין נחשבות לעבירות אשר יש בהן אפס סובלנות בבתי המשפט.
  • רצח – רצח נחשב לאחת מן העבירות החמורות ביותר בחוק העונשין אשר מסווג לפי אישומים מדרגות שונות, בלא מעט מן המקרים גזר הדין יהיה מאסר עולם.

אלו הם על קצה המזלג האישומים המשפטיים בהם תוכלו להיאשם בין כתלי בית המשפט. לצידם ניתן לראות עוד סוגים רבים של אישומים – צווארון לבן, שוד, רכוש, מרמה, זיוף, הלבנת הון, עבירות נשק, עבירות סייבר הנעשות במחשב ובאינטרנט ועוד מגוון רחב של עבירות שונות ומגוונות.

עורכי דין פלילי בתל אביב

לא אדם אחד – תזמורת שלמה

כאשר אנחנו מדברים על דין פלילי אנו לאו דווקא מדברים על עבודה של אדם אחד אלא על תזמורת שלמה אשר בניצוחה אמור להיות עורך דין פלילי בתל אביב שהוא בעל חזון, ניסיון ומוניטין בתחום הפליליים. אלון ארז הוא אחד מן משרדי עורכי הדין המובילים ביותר בישראל ואף נמנה ברשימה המכובדת Duns 100 אשר מדרגת את מאה החברות המובילות במשק הישראלי. על התזמורת מנגן אלון ארז כאשר כל שאר העובדים משמשים כנגנים מרכזיים ולוקחים חלק בתיק שלך, כך שגם שעורך הדין שלך מטפל באותה העת בתיקים אחרים אתה יכול להיות רגוע ולדעת כי אתה מתקדם בכל רגע נתון וישנה מערכת שלמה, איכותית ומשומנת העובדת לקראתך.

הצלחות רבות – עורך דין פלילי בתל אביב אלון ארז

אם בתחומים כמו כלכלה אנו למדים כי תשואות העבר לא באות לנבא שום דבר על העתיד הרי שבעולם המשפטים אנו למדים לא מעט מן העבר ועל איך אותו העבר ישפיע עלינו בעתיד. עת בחירת עורך דין פלילי אנו ממליצים לכם לבדוק את התיקים השונים אותם אותו עורך דין ו/או פירמה ייצגו ומה היו התוצאות.

במרוצת השנים עורך הדין אלון ארז ניהל אלפי תיקים פליליים במסירות נפש, יצירתיות וכמובן בהצלחה רבה – אלו הפכו אותו לבחירה הטבעית והראשונית של אלפי מואשמים בישראל. בין הצלחותיו המובילות והאחרונות של משרד עורכי הדין אלון ארז אנו רואים:

  • הסדר מותנה בלבד ללא הליך משפטי לעובד שגנב מן המעביד שלו כ – 20,000 ש”ח
  • ביטול מוחלט של הרשעה בתיק של החזקת 120 גרם קנאביס
  • גזר דין מקל על החזקה של 680 גרם קוקאין
  • אי הרשעה בעבירות אלימות ואיומים כלפי בת זוג
  • זיכוי בעבירת מין חמורה
  • שחרור נאשם בייבוא של של 20 ליטר סם אונס
  • סגירת תיק פלילי של מורה אשר קיים יחסי מין עם תלמידה
  • חודשיים עבודות שירות בתיק מרמה של למעלה ממאות אלפי שקלים
  • מאסר על תנאי על תיק של החזקת קנאביס בכמות 1.5 ק”ג

אלו הם רק על עובי הקורה התיקים בהם טיפל משרד עורכי הדין הפלילי אלון ארז בצורה מקצועית וללא לאות תוך כדי שהוא שם את הנאשם במרכז ועושה הכל על מנת להחזיר את חייו למסלול התקין.

עו”ד פלילי תל אביב: אלון ארז הבחירה הטבעית עבורכם

משרד עו”ד פלילי תל אביב אלון ארז נחשב לאחד מן משרדי עורכי הדין המובילים ביותר בישראל ואף נמנה ברשימת Duns 100 (100 החברות המובילות בכל נישה). במהלך השנים המשרד ואלון בפרט ייצגו אלפי תיקים שונים בקשת רחבה של המשפט הפלילי – תקיפות, חבלות, הריגה, רצח, אונס, בעילה הסכמה, החזקה של סמים, סחר, עבירות נוער, עבירות מחשב ואלו הם רק על עובי הקורה.

במרוצת השנים המשרד זיכה מאות נאשמים בתחומים שונים והפך לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל. ניסיונו הרב של עורך דין אלון ארז מאפשר לו לייצג את הנאשמים בצורה מקצוענית וללא פשרות בכל אחד מן השלבים בהליך המשפטי, כמו כן במשרד עוה”ד אלון ארז שם דגש על יחס אנושי ומלווה גם מבחינה נפשית את לקוחותיו ובני משפחותיהם.

שאלות תשובות

עורך דין פלילי בתל אביב – מדוע זקוקים לאחד?

אם הגעתם לכאן אנו מאמינים כי נקלעתם למצוקה ואתם צריכים את שירותיו של עורך דין פלילי בתל אביב. משרד עו”ד אלון ארז נחשב לאחד מן המשרדים המובילים ביותר בישראל ובעל ניסיון רב בכל הקשור לתחום הפלילים. כאשר אנחנו מדברים על דין פלילי כל דקה היא מכרעת, לא פעם ראינו נאשים “מודים” ו/או מזיקים לעצמם לא מעט באמרות שלהם בחדרי החקירות בשל החשש הגדול לחירותם. משרד עו”ד פלילי תל אביב אלון ארז פה על מנת לתת לכם ייעוץ משפטי הולם ואישי תוך מתן תמיכה נפשית והכוונה בסיטואציה הפלילית אליה נקלעת.

מה תפקידו של עורך דין פלילי בתל אביב?

רבים תוהים מה הוא תפקידו של עורך הדין בתחום הפלילים, כאשר אנחנו מדברים על עבודתו של עורך דין פלילי בתל אביב אנו מדברים על עבודה הדורשת לא מעט יצירתיות במטרה להגן על לקוחותיו ועל הזכויות שלהם. תפקידו של עורך הדין בניגוד לתחומים משפטיים אחרים מתחיל כבר משלב החקירה המשטרתית הראשונית וטרם ההחלטה האם להעמיד למשפט. בהנחה ותתקבל החלטה להעמיד את אותו אדם למשפט יעבוד עורך הדין ללא לאות על מנת לבטל את האישומים ולזכות את הנאשם. מטרתו של עורך הדין הפלילי היא לשלב ניסיון, מקצועיות, כריזמה ויצירתיות על מנת לאפשר למיוצגים שלו להמשיך לחיות אורח חיים תקין, להקל על אישומים ואף לזכות את הנאשם במשפט.

ויתור על הגנה משפטית: מה הן הסכנות האורבות מעבר לפינה?

אנו רואים לא מעט אנשים מוותרים על הגנה משפטית אשר בלא מעט מן המקרים מתגלה כטעות מן היסוד, יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברים על הגנה משפטית בכל הקשור למשפט פלילי אנו חושבים כי מדובר בחובה ולא בזכות. נאשם המואשם בפלילים הוא נאשם אשר יש מעל ראשו שעון חול, כל דקה היא חשובה ויש לפעול בצורה מהירה וחכמה לשם גיוס עורך דין פלילי בתל אביב שיטפל בתיק שלך. ברוב המקרים הגרסה הראשונה של הנאשם בתחנת המשטרה היא זו שעלולה לחרוץ את הגורל של כל התיק ולשנות את המאזן לכן חשוב לקבל ייעוץ מעורך דין בעל ניסיון ומוניטין בתחום הפליליים אשר יכוון אתכם אל התשובות הנכונות ביותר עבורכם.

עבור עו”ד אלון ארז, כל תיק וכל לקוח הוא עולם ומלואו, והוא חותר להצלחה מיטבית בכל תיק ותיק. על כן, במדיה ואתם או קרוב שלכם הסתבך בפלילים, ואתם לפני חקירה במשטרה, דיון מעצר בבית המשפט או שהוגש נגדכם כתב אישום, מומלץ לכם לפנות אל עורך דין פלילי בתל אביב בנייד

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה
אולמרט בעליון

בתחילת השבוע החליט נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, כי מורשעי “פרשת הולילנד” ובהם ראש הממשלה לשעבר, מר אהוד אולמרט, לא יתחילו את ריצוי

קרא עוד »