במידה ואתם זקוקים לייעוץ או ייצוג של עורך דין פלילי פתח תקווה, כדאי לכם מאוד לבחור בעורך דין שמכיר היטב וייצג בעבר חשודים ונאשמים בעבירות פליליות שנחקרו בתחנת משטרת פתח תקווה ושעניינם המשפטי נדון בבית משפט השלום בפתח תקווה. כמו לכל בית משפט, גם לבית המשפט בפתח תקווה יש את המאפיינים המיוחדים לו, שרק עורך דין מנוסה שייצג באזור מכיר.

איך בוחרים עורך דין פלילי פתח תקווה

כמובן שצריכה להיות עדיפות לעורך דין שעובד באזור המרכז, ליד פתח תקווה, ושהוא מכיר וייצג בעבירות שבתחום הסמכות של בית משפט השלום בפתח תקווה. לרוב מדובר בעורכי דין עם ניסיון בייצוג של חשודים ונאשמים בעבירות אלימות במשפחה, עבירות סמים, עבירות של אלימות הכוללת שימוש בסכינים ואולרים וכו’. יחד עם זאת, כמו לכל בית משפט שלום, גם בבית משפט השלום בפתח תקווה דנים בעניינם של עברייני מין, בעבירות שהעונש עליהן הוא עד שבע שנות מאסר בפועל.

חשוב מאוד לבחור בעורך דין שכאמור מכיר את ההתנהלות המשפטית המייחדת את פתח תקווה, הוא מכיר את חוקרי המשטרה, את שיטות החקירה שלהם, כיצד להכין את הלקוח החשוד בביצוע עבירה פלילית למוקשים ולתחבולות שהחוקרים ינסו לשים ברגליו. עורך הדין גם יכיר בצורה כזאת או אחרת את תובעי המשטרה ואת אנשי הפרקליטות המופיעים תדיר בפתח תקווה. הוא יידע אם איזה תובע ועם איזו פרקליטה כדאי לנסות ולקיים משא ומתן לקראת הסדר טיעון, ועם אילו תובעים ופרקליטים עדיף לא לבזבז זמן על ניסיון להסדר אלא ללכת ישירות לניהול ההוכחות בתיק. אך מעל לכך, עורך הדין יכיר את השופטים הקבועים של בית המשפט בעיר. הוא יידע איך להתכונן לכל שופט ושופט בנפרד. יש שופטים שחשוב להציג להם תקדימים של משפטים מהעבר, יש שופטים שהם יותר “חבריים” ואפשר להתנהל באולמם בצורה יותר משוחררת וכו’. כל שופט והשקפת עולמו ושיטתו.

עורך דין פלילי פתח תקווה הכי טוב

עורך דין פלילי אלון ארז, אשר ייצג חשודים ונאשמים בעבירות חמורות ביותר במשטרת פתח תקווה ובבית משפט השלום בעיר, הוא הכתובת הכי טובה עבורכם במידה והסתבכתם בפלילים.

עורך דין אלון ארז זמין עבורכם 24/7 לייצוג בפתח תקווה, הנייד שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *