הצלחות בתחומי תעבורה

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עו"ד פלילי אלון ארז

עורך דין אלון ארז פועל רבות על מנת להשיג הצלחות עבור לקוחותיו. להלן, חלק מהצלחותיו בתחום התעבורה בבתי משפט ברחבי הארץ.

הצלחות בתחום התעבורה

בית המשפט השלום לתעבורה במחוז תל אביב (בת-ים)

ביטול פסילה מנהלית של 60 יום שניתנה על ידי קצין משטרה

לאחר שרישיון הנהיגה שלו נפסל על ידי קצין משטרה למשך 60 ימים, לאור החשד כי פגע בהולכת רגל במעבר חצייה, פנה הנהג לעורך דין אלון ארז על מנת שייצג אותו בתיק. השלב הראשון בייצוג הוא הגשת בקשה לביטול הפסילה המנהלית של 60 יום, וזאת עוד בטרם הוגש כתב אישום. במסגרת משא ומתן עם התובע, עורך דין ארז הציג את טיעוניו, ובהם, העובדה כי מדובר במקרה של “מילה נגד מילה”, שהולכת הרגל התפנתה לטיפול רפואי לאחר שעות רבות ולא מיד לאחר האירוע, כי הולכת הרגל ובן זוגה ניסו לסחוט כסף מהלקוח בטרם הם התלוננו במשטרה, וכן כי רישיון הנהיגה הוא מטה לחמו של הלקוח. לאור טיעונים אלו, התובע הסכים לביטול מיידי של הפסילה המנהלית, ורישיון הנהיגה הוחזר ללקוח.
 
לצפייה בהחלטה לחצו כאן
עונש מקל במיוחד בתיק נהיגה בשכרות

לקוחו של עורך דין אלון ארז נתפס נוהג בשכרות, לאחר שבבדיקה שנעשתה לו באמצעות מכשיר הינשוף נמצאה כמות של כ-600 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף (הכמות המותרת היא עד 290). לאור כשלים ראייתיים עליהם הצביע עורך דין ארז ולאור נסיבות אישיות של הלקוח, הסכימה התביעה להסדר טיעון מקל של פסילת רישיון נהיגה ל-11 חודשים בלבד בניכוי חודש פסילה מנהלית.

בית משפט השלום לתעבורה בתל אביב-יפו
הסדר טיעון מקל ביותר בעבירת מהירות חמורה!

לקוח המשרד נתפס נוהג במהירות של 155 קמ”ש במקום שבו מותר לנהוג עד 90 קמ”ש.
למרות חומרת העבירה ולמרות שמדובר בעבירת נהיגה במהירות מופרזת שלישית של הלקוח, עו”ד ארז שכנע את התביעה המשטרתית, כי יש להסכים על ענישה מקלה בתיק זה בגלל שיקולים ראיתיים ואישיים כאחד.
בעקבות ההסכמה עם התביעה, רישיונו של הלקוח נפסל ל-45 ימים בניכוי 30 ימי הפסילה המנהלית.
לצפיה בהחלטה לחץ כאן

בית משפט לתעבורה באשדוד
עונש מקל ביותר בעבירה של נהיגה ללא רישיון!
עורך דין ארז ייצג במקרה זה נאשם בעבירה של נהיגה ללא רישיון, לאחר שנהג למרות שרישיונו פקע לפני יותר משש שנים. לחובתו של הנאשם למעלה מ-80 עבירות תעבורה קודמות, כולל שש הרשעות קודמות בעבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף. התביעה המשטרתית ביקשה לפסול את רישיונו של הנאשם למשך למעלה משנה. אולם, לאור טיעוניו של עורך דין ארז, בדבר מצבו הכלכלי והאישי של הנאשם, בית המשפט הסתפק בחמישה חודשי פסילה בלבד. לצפיה ההחלטה:
בית משפט לתעבורה בצפת
ההליך המשפטי בעניינה של לקוחת המשרד, אשר הואשמה בנהיגה ברכב, שהרישיון שלו פקע לפני למעלה מחמש שנים, הסתיים עם פסילה על תנאי בלבד! לצפיה ההחלטה:
בית משפט לתעבורה בתל אביב-יפו

פסילה על תנאי בלבד בתיק של תאונת דרכים!!! זאת, לנוכח ליקויים משמעותיים שעורך דין אלון ארז מצא בעבודת המשטרה!!! לצפיה ההחלטה לחץ כאן

בית משפט לתעבורה בתל אביב-יפו

עונש מקל בעבירת נהיגה בשכרות

נוכח כשלים מהותיים בעבודת המשטרה, עליהם הצביע עורך דין אלון ארז, רישיונו לקוח של המשרד, אשר הואשם בנהיגה בשכרות, נפסל לתקופה של ארבעה חודשים בלבד!!! לצפיה ההחלטה:
בית משפט לתעבורה בתל אביב
הסדר מקל ביותר לנהג צעיר שנהג בשכרות!
לקוח של עורך דין אלון ארז, שהינו נהג צעיר, הואשם בנהיגה בשכרות, לאחר שבבדיקה שנערכה לו, נמצאה בגופו כמות הגבוהה יותר מפי 7 מהמותר בחוק!!! למרות שבדרך כלל במקרים כאלו, נהגים צעירים מקבלים פסילה של מעל שנה לפחות (ואז הם צריכים לעשות טסט ותאוריה מחדש), במקרה זה, נוכח כשלים ראייתיים שעורך דין ארז מצא בתיק החקירה, התביעה הסכימה להסדר מקל ביותר. לפי ההסדר, רישיון הנהיגה של הלקוח ייפסל לשמונה חודשים בלבד בניכוי חודש פסילה מנהלית. בנוסף, סעיף האישום שונה מנהיגה בשכרות לסעיף מקל יותר של נהיגה תחת השפעה. לצפיה ההחלטה:
מרחב איילון (חולון)
שכנוע קצין משטרה לא לפסול ל-30 ימים את הרישיון של לקוח המשרד, לאחר שנתפס נוהג בשכרות.

לצפייה ההחלטה לחץ כאן

בית המשפט לתעבורה בפתח תקווה

למרות התנגדות המשטרה, עורך דין אלון ארז שכנע את בית המשפט להחזיר את הרכב ללקוחה שלו, שסובלת ממחלת לב קשה, לאחר שהנכד שלה נהג ברכב שבבעלותה ללא רישיון. לצפיה ההחלטה לחץ כאן

החזרת רישיון נהיגה למי שנחשד בנהיגה תחת השפעת סמים!!!

במסגרת שימוע בתחנת המשטרה, עורך דין אלון ארז טען, כי התקיימו מחדלים מהותיים בהתנהלות השוטרים, שעצרו את הלקוח ואשר בגינם צריך להחזיר לו את הרישיון עד הבירור בבית המשפט. הקצין קיבל את טיעוניו של עורך דין ארז והחליט, באופן תקדימי, להחזיר ללקוח את רישיונו. לצפיה ההחלטה לחץ כאן

בית משפט לתעבורה תל אביב

לקוח של עורך דין אלון ארז הואשם בכך שנהג בקלות ראש, משום שבעת נהיגה הוא “חתך” רכבים אחרים כולל רכב משטרתי!!! למרות שמדובר בעבירה עם עונש פסילה מינימלי של שלושה חודשים, עורך דין אלון ארז שכנע את התביעה לסיים את התיק ללא פסילה בכלל, לאור כשלים ראייתיים ולאור נסיבות אישיות של הלקוח. לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בית משפט השלום לתעבורה בחדרה
במקרה זה, עורך דין אלון ארז ייצג אדם, אשר הואשם בגרימת תאונת דרכים בעקבות אי מתן זכות קדימה. למרות שמדובר בעבירה עם מינימום פסילה בפועל של שלושה חודשים, עורך דין ארז שיכנע את התביעה המשטרתית להסתפק ב-45 ימי פסילה בלבד, לאור כשלים ראייתיים הקיימים בתיק. לקריאת ההחלטה:
מרחב שרון (כפר סבא)

עורך דין אלון ארז ייצג בהליך שימוע במשטרה לקוח, שבנה של בת זוגו, נתפס נוהג לפנות בוקר ברכב שבבעלות הלקוח, כשהוא שיכור ובלתי מורשה לנהיגה כלל. במסגרת ייצוג הלקוח בהליך שימוע במשטרה, בטרם רכבו ייאסר לשימוש, עורך דין אלון ארז הצליח לשכנע את קצינת המשטרה, שערכה את השימוע, שמבחינת הלקוח, איסור שימוש ברכבו עלול להוביל להשלכות קשות מאוד. לבסוף, הרכב הוחזר לשימושו המלא של הלקוח. לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בית משפט השלום לתעבורה בחיפה
עורך דין ארז השיג ללקוח שלו, שהואשם בנהיגה במהירות מופרזת, הסדר טיעון מקל במיוחד, ללא פסילה בפועל של רישיון הנהיגה. זאת, למרות שללקוח שלו עבר תעבורתי עשיר במיוחד ולמרות שהמהירות בה נתפס לקוחו של עורך דין ארז חרגה באופן משמעותי מהמהירות המותרת לפי החוק. לקריאת ההחלטה:
תעבורה אשדוד

עורך דין אלון ארז הצליח לשכנע את קצין המשטרה, שלא לפסול את רישיונו של נהג שהיה מעורב בתאונת דרכים קשה, ושבעברו היה פסול נהיגה בגלל נהיגה ללא רישיון לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בית משפט השלום לתעבורה בפתח תקווה

דחיית בקשה לפסילת רשיון בעבירות תעבורה קשות לקריאת ההחלטה לחץ כאן

תעבורה חיפה
עורך דין אלון ארז הצליח לשכנע את משטרת התנועה, שלא לפסול את הרישיון של נהג, עם עבר תעבורתי עשיר, אשר נתפס נוהג במהירות גבוהה בהרבה מעל המותר.
בית משפט לתעבורה בתל אביב-יפו
עונש מקל בעבירת נהיגה בשכרות!!!
נוכח כשלים מהותיים בעבודת המשטרה, עליהם הצביע עורך דין אלון ארז, רישיונו לקוח של המשרד, אשר הואשם בנהיגה בשכרות, נפסל לתקופה של ארבעה חודשים בלבד!!!
שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה