עורך דין פלילי בראשון לציון

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עו"ד פלילי אלון ארז

עמידה בפני אישום פלילי, זימון לחקירה ואפילו ביצוע מעצר, מצדיקים התייעצות עם עורך דין פלילי בראשון לציון. עורך דין המתמחה בדין הפלילי יוכל לסייע לתושבי העיר ולמי שנחשדו בביצוע עבירות בעיר בצורה הטובה ביותר, מתוך היכרות מעמיקה עם מערך השיטור, מחלקת התביעות ומערכת המשפט של מחוז מרכז.  

מאשימים אותי בעבירה פלילית. מהן זכויותיי?

חשוב שתדעו שגם אם נעצרתם במקום או זומנתם לחקירה וחוקרים אתכם בחשד אפילו בעבירה מינורית ביותר, אתם זכאים לבקש ליצור קשר עם עורך דין פלילי מומלץ ולשמור על זכות השתיקה כל עוד לא קיבלתם ממנו הכוונה מתאימה. 

זכות נוספת שעומדת לכם כחשודים, היא לדרוש עורך דין בחינם מהסנגוריה הציבורית. מדובר בעורכי דין שלרשותם משאבים מוגבלים ולכן ההגנה שביכולתם לבנות תהיה הרבה פחות מתוחכמת ויעילה, מה שגורם גם לאנשים נורמטיביים לחלוטין להסתבך באישומים מורכבים וחמורים. בנסיבות אלה, לעולם מומלץ לפנות אל עורך דין פלילי בראשון לציון כדי שיסייע לכם עוד משלב הזימון לחקירה ובאופן המיטבי. 

עורך דין פלילי בראשון לציון: במי לבחור?

הפרמטר המרכזי לפיו עליכם לבחור עורך דין פלילי במרכז יהיה הניסיון המקצועי שלו. כדאי שעורך הדין יהיה בעל ניסיון בהתמודדות וניהול אסטרטגי של מקרים דומים לשלך פחות או יותר, שכן התחום הפלילי הינו רחב מאוד ולא כל עורך דין העוסק בתחום ידע להתמודד במדויק עם המיוחס לכם.

כך למשל, אם אתם עומדים בפני אישומים לסחר בסמים, חשוב שהמייצג שלכם יהיה עורך דין סמים אשר מתמצא מאוד בנושא. 

אם הוצא נגדכם צו הרחקה מהמשפחה או שזומנתם לעימות במשטרה כחלק מהחקירה, תתבקשו לפעול מול עורך דין אלימות במשפחה, שיודע כיצד להתנהל מול עשרות גורמים משיקים כמו עובדים סוציאליים, הרווחה, המועצה לשלום הילד ועוד.  

אם מדובר בטענה לעבירה בתחום המין, הגורם המטפל מוכרח להיות עורך דין עבירות מין שמכיר לעומק את החוק וכבר טיפל בעשרות תיקים בנושא. 

ועוד.

עורך דין פלילי בראשון לציון

ניסיון בזירה המקומית

ככל שהעבירה שלכם נקשרת באופן כזה או אחר לראשון לציון, בין אם העבירה בוצעה בעיר כך שגורמי השיטור בה הם אלו שטיפלו בתיק ובין אם מדובר במקום המגורים בלבד ומטעמי נוחות – עורך דין פלילי בראשון לציון הוא הכתובת הנכונה ביותר. 

הסיבה המרכזית לכך היא ההיכרות העמוקה שיש לעורך דין עם כלל הגורמים הלוקחים חלק בהליך הפלילי: שוטרים, תובעים משטרתיים, שופטים, פקידים ובעלי תפקידים נוספים ורבים.

היכרות זו מסייעת לעורך הדין לצפות מראש את המהלכים והעמדות של כל אחד מהגורמים לאורך הדרך ולהיעזר בכך כדי לבנות קו הגנה יעיל וממוקד יותר.

מעבר לכך, ביכולתו של עורך דין שצבר קשרים מקומיים להשתמש בהם כדי להשיג עסקאות טיעון טובות יותר, או לחילופין להעריך מראש את הלך הרוח של תובע או שופט מסוים.

גם עדות מצד שוטרים מקומיים לעתים תופסת מקום קריטי בניהול התיק: אם עורך הדין נתקל בקציני משטרה או שוטרים ספציפיים שפעלו כך או אחרת בתיקים קודמים, ייתכן שתהיינה דרך לתקוף את אמינותם בבית המשפט. 

חיפוש עורך דין פלילי בראשון לציון לפי אמינות והמלצות

עורך דין אמין הוא בהכרח מי שלא צבר רקורד של בעיות משמעת חמורות ולכן תוכלו לחפש לגביו מידע מקצועי דרך אתר לשכת עורכי הדין וכמובן אתרי דירוג עורכי הדין המובילים.

חיפוש זה יקל עליכם באיתור ביקורות חיוביות יותר מלקוחותיו הקודמים של עורך הדין ולספק לכם תמונה ברורה יותר לגבי פועלו ורמת השירות שניתן על ידו. 

שימו לב גם להמלצות שנכתבו על ידי עורכי דין אחרים, מה שבדרך כלל מבטא מוניטין איכותי יותר ועשוי להצביע על האופן המכבד והקשוב שבו מתייחסים לאותו עורך דין תובעים ושופטים שונים.

התרשמות אישית מעורך הדין

ההמלצה המרכזית היא לאתר 3-4 עורכי דין לכל היותר וליצור עמם קשר לפגישת התייעצות ראשונית. במעמד הפגישה יכול עורך דין פלילי בראשון לציון או לחלופין עורך דין פלילי ברחובות להגיש סיוע והכוונה ראשוניים או לכל הפחות להתוות כיוון מסוים שבו היה נוקט, לו היה מקבל עליו את הייצוג.

חשוב שתרגישו שעורך דינכם מעוניין להיות מעורב במקרה באופן אישי, סבלני לשאלותיכם ועונה לעניין. שימו לב גם להבדל הגדול שבין הבטחות והפרזות לבין שמירה על אובייקטיביות, איזון ושיקול דעת במתן תשובותיו. 

זומנתם לחקירה או הוגש נגדכם כתב אישום? אל תמתינו רגע נוסף!

עורך דין אלון ארז נמנה עם צמרת הסנגורים הפליליים המובילה בישראל. תפקודו עתיר השנים בתור עורך דין פלילי בראשון לציון, העניק לו ניסיון, מיומנות וידע עשירים ביותר המסייעים לחשודים ונאשמים כבר משלב החקירה ועד למיצוי ההליך המשפטי. להתייעצות כבר עכשיו חייגו למשרדנו. 

עורך דין פלילי בראשון לציון – שאלות ותשובות

מתי להתייעץ עם עורך דין פלילי?

אין מגבלה למועד הייעוץ המשפטי כך שניתן ליצור קשר עם עורך דין לפני חקירה במשטרה, לאחר שבוצע מעצר, אחרי קבלת כתב אישום, תוך כדי ההליך המשפטי וגם לצורך הגשת ערעור על תוצאותיו.

מה שכר הטרחה של עורך דין פלילי?

תלוי בוותק והניסיון של עורך הדין, חומרת האישומים והיקף ניהול התיק. מבלי לזלזל חלילה בכסף, חשוב מאוד לא לבחור את עורך הדין רק בגלל שהוא זול יחסית.

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה

עוד מהבלוג הפלילי שלנו

אולמרט בעליון

בתחילת השבוע החליט נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, כי מורשעי “פרשת הולילנד” ובהם ראש הממשלה לשעבר, מר אהוד אולמרט, לא יתחילו את ריצוי

קרא עוד »
הפקעת עבודות שירות

חוק העונשין שונה לאחרונה במידה משמעותית ובמסגרתו מוענקת סמכות לנציב שירות בתי הסוהר או לקצין שהוסמך על ידו לשם כך, להפסיק עבודות שירות לאדם אשר

קרא עוד »