ביצעתי עבירה בעת השירות הצבאי – כיצד עלי לפעול?

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין צבאי אלון ארז

בשירות הצבאי, בין אם אתם בשירות חובה או בשירות קבע, קורים לא מעט מקרים של עבירות שבוצעו במהלך השירות. הטיפול בעבירות המתבצעות במהלך השירות הצבאי, הוא טיפול נוקשה ושונה מאשר עבירות הנעשות באזרחות. בעוד שמי שמטפל באזרחים המבצעים עבירות זו משטרת ישראל, עבירות המתבצעות על ידי חיילים, מטופלות על ידי המשטרה הצבאית החוקרת (מצ”ח).

במרבית המקרים בכל התמודדות עם נושא של חשדות בצבא, יש להיעזר בשירותיו של עורך דין צבאי, שידע בדיוק איך לסייע לך מתוקף היכרותו עם מערכת המשפט הצבאית. עורך הדין הצבאי אלון ארז, הוא עורך דין פלילי מומחה מהשורה הראשונה בתחום, ומתוקף תפקידו ייצג חיילים רבים בבתי הדין הצבאיים.

ביצעתי עבירה בעת השירות הצבאי - איך עלי ביצעתי עבירה בעת השירות הצבאי - איך עלי לפעול?לפעול?

מתי יש לפנות אל עו”ד צבאי

מומלץ כי הפניה אל עו”ד צבאי, תתקיים בסמוך למעצר החייל החשוד ואם ניתן אז עוד בטרם הוא ייחקר על ידי המשטרה הצבאית. ככל שעורך הדין יקדים לפגוש את הלקוח שלו, כך הסיכויים של החייל לצאת מהתסבוכת אליה נקלע, גבוהים יותר. יש סיבות רבות בגינן חיילים נזקקים לשירותיו של עו”ד צבאי.

החל מעבירות המבוצעות בזמן החופשות כמו עבירות סמים, נשק ואלימות ועד עבירות המבוצעות בתוך השירות כמו עבירות אלימות בצבא וגם עבירות הכוללות גם את הנושאים שצוינו לעיל ונושאים נוספים כגון עריקות, נפקדות, ניצול מרות, עבירות מין ועוד. עו”ד צבאי, עבר דבר או שניים בחייו בתחום העבירות הללו, ויידע היטב להעריך את סיכוייו של החייל לגבי נושא מעצרו, הוא יידע להסביר לו מה הוא עומד לעבור ועם מה יתמודד, וכמו כן גם יעשה הכל על מנת להקל עליו ככל יכולתו.

ההצלחה תלויה בייצוג

כמו בפן המשפטי האזרחי, כך גם בפן המשפטי הפלילי-צבאי, עורך הדין שייצג אותך הוא זה שיקבע את הצלחת התיק שלך. חשוב לזכור כי הנוקשות וההבדל בין המשפט האזרחי לצבאי, הוא גדול מאוד, ולכן יש לפנות לעורך דין צבאי, אך חשוב מאוד שיהיה בעל ניסיון בתחום בכלל ובתחום הפלילי בפרט, שהרי רוב רובן של העבירות הן פליליות. עו”ד אלון ארז, הוא עורך דין פלילי צבאי, מהטובים הקיימים בתחום. פנו אליו עוד היום.

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה

עוד מהבלוג הצבאי שלנו