האם כדאי להיעזר עורך דין צבאי?

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין צבאי אלון ארז

אזרחי ישראל שהגיעו לגיל 18 מחויבים לתרום את חלקם למדינה ולשרת בצבא. במסגרת השירות הצבאי, החיילים כפופים לסדר הדין ומערכת המשפט הצבאית. במידה שחייל נחשד בעבירה כלשהי כשהוא במסגרת הצבאית, הוא עלול להתמודד עם מערכת משפטית לא מוכרת, מלחיצה ועם השלכות לעתיד, אך יש לכך פתרון: היעזרות בשירותיו של עורך דין צבאי. הנה כמה דברים שכדאי שכל חייל יידע.

מערכת המשפט הצבאית

מערכת המשפט הצבאית אחראית על אכיפת החוק והסדר בקרב החיילים, הן משרתי החובה והן משרתי הקבע, כשהיא דומה באופן מסוים למערכת המשפט האזרחית, כאשר ההבדלים המהותיים בין המערכות נעוץ בסוגי הענישה והיחס המחמיר יחסית של מערכת המשפט הצבאית לעבירות מסוימות.

עורך דין צבאי מטפל גם במקרי נפקדות

ייצוג בבית משפט צבאי

בדומה למערכת המשפט האזרחית, גם במערכת המשפט הצבאית עומדת לנאשם הזכות להיות מיוצג על ידי איש מקצוע מומחה, הלא הוא עו”ד צבאי. עו”ד צבאי הוא עורך דין שעבר הכשרה והסמכה מתאימה והוא בקיא בכל ההיבטים המשפטיים של מערכת המשפט הצבאית ובשל כך, יכול לייצג אתכם נאמנה.

מהם תחומי העיסוק של עורכי דין צבאיים?

תחומי העיסוק ותפקידיו של עורך דין צבאי הם רבים ומגוונים ובין הבולטים מביניהם ניתן למנות את התחומים: פטור מהצבא, נפקדות / השתמטות / עריקות מהצבא, חקירות מצ”ח, הפקרת נשק, עבירות סמים בצבא ועוד.

למה חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין צבאי?

במידה ואתם עומדים בפני חקירה או שכבר הגישו נגדכם כתב אישום, חשוב לפנות בהקדם לשירותיו של עורך דין צבאי מקצועי ומנוסה בתחום, שכן להליך המשפטי בצבא קיימות השלכות מהותיות על עתידו של החייל, לרבות בעולם האזרחות, ולפיכך אין לזלזל בחומרת האישומים המופנים כלפיכם ויש לעשות את מירב המאמצים כדי לצאת זכאים, כאשר הדרך העיקרית לכך היא כמובן להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה בתחום המשפט הצבאי.

עורך דין אלון ארז – עו”ד מומחה בתחום המשפט הצבאי

כפי שניתן להבין, בעת בחירת עורך דין צבאי לא כדאי להתפשר על פחות מהטוב ביותר, ולכן חשוב לבחור את עורך הדין המקצועי והמנוסה ביותר בתחום. במסגרת ניסיוננו רב השנים והמוניטין המוכח שצברנו בתחום, אנחנו נשמח להעניק גם לכם את השירותים המשפטיים המקיפים והמקצועיים ביותר להשגת התוצאות הטובות ביותר למקרה שלכם.

 

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה

עוד מהבלוג הצבאי שלנו