זמין 24 שעות ביממה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש…

הצלחות המשרד בתחום הפלילי

עורך דין אלון ארז פועל רבות על מנת להשיג הצלחות עבור לקוחותיו בתחומי המשפט הפלילי. להלן, חלק מהצלחותיו בבתי משפט ברחבי הארץ.

הצלחות בתחום הפלילי

בית משפט מחוזי מרכז (לוד)
זיכוי בעבירת מין חמורה!!!
באופן נדיר, בית המשפט המחוזי קיבל ערעור שהגיש עורך דין אלון ארז, על הרשעת לקוחו בעבירה של מעשה מגונה בנסיבות אינוס. במקום שמונת חודשי המאסר בפועל שנגזרו על הלקוח בבית משפט השלום, נקבע כי הוא חף מפשע. לצפיה בהחלטה:
בית המשפט מחוזי מרכז בלוד
זיכוי בתיק פשע חמור של עבירות מין חמורות בקטין, סחיטה באיומים והתעללות. במהלך דיוני ההוכחות, עורך דין אלון ארז הוכיח שאין די בראיות שבתיק בכדי להרשיע את הנאשם. לכן, הפרקליטות חזרה בה מכתב האישום החמור והנאשם זוכה לחלוטין. לקריאת ההחלטה:
בית משפט המחוזי בתל אביב
שחרור נאשם בייבוא של כ-20 ליטר “סם האונס” למעצר בית
במקרה זה, עורך דין אלון ארז הצליח לשכנע את הפרקליטות ואת בית המשפט, כי למרות ההלכה המחייבת את מעצרם מאחורי סורג ובריח של מייבאי סמים, כי במקרה זה קיימות נסיבות חריגות, המאפשרות סטייה מההלכה ושחרורו של הנאשם למעצר בית. לצפיה בהחלטה:
בית משפט השלום בפתח תקווה

שחרור בתנאים מקלים ביותר לנאשם בעבירה של מעשה מגונה בנסיבות אינוס של קטינה בת 11, למרות התנגדות נחרצת של הפרקליטות. לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בית משפט השלום בנתניה

אי הרשעה בעבירות אלימות ואיומים כלפי בת זוג! 

בית המשפט קיבל את בקשתו של עורך דין ארז, שלא להרשיע את הנאשם בתיק זה, חרף האישומים שיוחסו לו. בית המשפט השתכנע מטיעוניו של עורך דין ארז, כי במקרה זה הפגיעה שתיגרם לנאשם במידה ויורשע, תהיה גבוהה יותר מהפגיעה שתיגרם לאינטרס הציבורי במידה וההליך יסתיים ללא הרשעה. זאת, לאור היעדר העבר הפלילי של הנאשם, ניהול חיים נורמטיביים ויצרניים עד כה, הפגיעה שתיגרם לפרנסה וכן לאור האפיק השיקומי.

לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בית משפט השלום בנתניה
סיום הליך פלילי ללא הרשעה בעבירות קשות של אלימות במשפחה!!!

לפני יותר משנה, הוגש נגד לקוח של עורך דין אלון ארז, אבא ל-4 ילדים קטנים, כתב אישום, על כך שנהג להכות את ילדיו באמצעות מקל של מטאטא. לאחר שעורך דין ארז לקח על עצמו את הייצוג בתיק ולמד בעיון רב את חומר החקירה, הוא הצליח לשכנע את לפרקליטות, שיהיה להם קשה מאוד להוכיח את האישומים. לאחר מספר פגישות ושיחות עם הפרקליט הממונה על התיק, כתב האישום המקורי תוקן בצורה משמעותית, כך שלא נותר כל זכר לתקיפת הילדים באמצעות המקל. בו בזמן, הלקוח עבר הליך טיפולי יוצא דופן, במהלכו שינה בצורה דרסטית דפוסי חשיבה והתנהגות. גם שירות המבחן הבחין בשינוי החיובי והמבורך שהלקוח עבר, עד כי הגיע למסקנה המאוד נדירה, כי יש להימנע מהרשעה בדין פלילי!!! בסופו של יום, התוצאה לפניכם, בית המשפט קיבל את המלצת שירות המבחן והחליט על סיום ההליך ללא הרשעה!!! המשמעות המעשית של כך הינה, כי הלקוח יוכל להוציא “תעודת יושר”, מבלי שתיק זה יופיע במרשם הפלילי שלו ורק גורמים מאוד ספציפיים, כגון המשטרה, צה”ל וכו’ יוכלו לקבל מידע אודות תיק זה. לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בית משפט השלום בבאר שבע
עונש של עבודות שירות בלבד בתיק מרמה של מאות אלפי ש”ח!

נגד הנאשם בתיק זה, לקוחו של עורך דין אלון ארז, הוגש בתחילה כתב אישום חמור עם עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, בגין “עוקץ נדל”ן” בהיקף של מאות אלפי ש”ח. הפרקליטות עמדה על כך, כי הנאשם יישלח למאסר בכלא. אלא שלאחר הליך גישור בבית המשפט והליך משא ומתן מול הפרקליטות, עורך דין אלון ארז שכנע את כל הגורמים, כי קיימים בתיק זה קשיים ראייתיים משמעותיים, ובראשם ספקות גדולים לגבי אמינות המתלונן. לכן, ההליך הפלילי הסתיים בסופו של דבר בתיקון משמעותי של כתב האישום ולעונש של חודשיים עבודות שירות בלבד. לצפיה בהחלטה:

בית משפט השלום בפתח תקווה
עונש של של”צ (שירות למען הציבור) בלבד לנאשם בעבירות התפרצות, פגיעה בפרטיות ותקיפת בת זוג בשני כתבי אישום שונים!!!

התביעה המשטרתית ביקשה לגזור על לקוח המשרד עונש של 30 חודשי מאסר לפחות מאחורי סורג ובריח, אבל בית המשפט קיבלת את טענתו של עורך דין ארז, כי בשל הליך שיקום יוצא דופן בו החל הנאשם, יש לאפשר לנאשם להמשיך במלאכת השיקום ולא להטיל עליו כל עונש מאסר כולל לא בעבודות שירות. ואכן, בית המשפט קיבל את טענותיו של עורך דין ארז, והטיל על הנאשם, חרף חומרת האישומים נגדו, עונש של של”צ בלבד!!   לצפיה בהחלטה:

סגירת תיק פלילי של מורה שקיים יחסי מין עם תלמידה

למרות שהודה בקיום יחסי מין עם תלמידה בבית הספר בו לימד, הפרקליטות קיבלה את טענתו של עורך דין ארז, כי בשל אי קיומם של יחסי מרות או תלות בין המורה לבין התלמידה, אשר למדה בבית הספר בו המורה לימד אך לא היתה תלמידתו הישירה, כי אין מקום להעמידו לדין פלילי ומשכך התיק נגדו נסגר. לצפייה בהחלטה: לחץ כאן

בית משפט השלום בתל אביב

החלטה נדירה על איסור פרסום וגזר דין מקל למורשע בעבירת מין

בהחלטה נדירה, בית המשפט קיבל את בקשתו של עורך דין ארז, והורה על איסור פרסום שמו של לקוח המשרד. זאת, למרות שהלקוח הורשע בעבירה של מעשה מגונה בנסיבות אינוס בשתי קטינות בנות כ-12. בית המשפט קיבל את טענתו המרכזית של עורך דין ארז, כי מצבו הנפשי של הלקוח עלול להינזק בצורה חמורה במידה ושמו יפורסם. גם העונש שנגזר על הלקוח – חמישה חודשי עבודות שירות – הוא קל שבקלים בנסיבות המקרה.

פרקליטות מחוז תל אביב

שינוי עילת סגירת תיק משטרה ל”חוסר אשמה” ולמחיקתו מהמרשם הפלילי 

 לקוח שנחקר בפרשת הונאה מסועפת, פנה לעורך דין ארז, על מנת שיטפל בשינוי עילת סגירת התיק ל”חוסר אשמה”.

לאחר שהפרקליטות קיבלה את בקשתו המנומקת של עו”ד ארז, לשנות את עילת סגירת תיק החקירה ל”חוסר אשמה”, נמחק כל אזכור לחקירה שהתקיימה נגד לקוח המשרד.

לקריאת ההחלטה לחצו כאן

בית משפט השלום בתל אביב

הסדר מותנה בלבד, ללא הליך בבית המשפט וללא רישום פלילי, בעניינו של חשוד בעבירות של הפרעה לשוטר, היזק לרכוש והחזקת קנאביס לשימוש עצמי, וזאת למרות מאסר על תנאי שקיים בעניינו!
 
הסדר מותנה, שהינו הסדר בכתב עם התביעה המשטרתית או הפרקליטות, במסגרתו תיק חקירה משטרתי נסגר ללא הליך בבית משפט וללא רישום פלילי מצד אחד, אך מצד שני בתנאים, וזאת בשונה מסגירת תיק מחוסר אשמה/ חוסר בראיות/נסיבות העניין אינן מצדיקות העמדה לדין, בעניינו של לקוח המשרד שנחקר בחשד שהתפרע בניידת משטרתית וגרם להיזק ברכוש במקרה אחד, וכן שהחזיק קנאביס לשימוש עצמי במקרה אחר.
 
אף שבדרך כלל התביעה המשטרתית איננה מסכימה לערוך הסדרים מותנים נגד אדם שיש נגדו תיק משטרה פתוח נוסף, ועוד שיש לו מאסר על תנאי בגין הרשעה בתיק תעבורה, במקרה זה התביעה קיבלה את טענותיו של עורך דין ארז והסכימה, לסגור את שני התיקים הפתוחים הקיימים בעניינו של הלקוח במסגרת הסדר מותנה עם תנאים מקלים ביותר, של התחייבות לאי ביצוע עבירות לשמונה חודשים, קנס של 1,500 ש”ח ופסילת רישיון נהיגה למשך 15 יום.

לקריאת ההחלטה לחצו כאן

בית משפט השלום בראשון לציון

הסדר מותנה בלבד ללא הליך משפטי לעובד שגנב ממעבידו כ 20,000 ש”ח!!

לאחר משא ומתן ממושך עם התביעות המשטרתיות, עורך דין ארז השיג עבור לקוחו הסדר מקל במיוחד, וזאת חרף החשדות שיוחסו לו. תחילה, הלקוח היה חשוד בגניבה ממעביד ובקבלת דבר במרמה. הראיות נגד הלקוח היו חותכות וחד משמעיות. בדרך כלל, בתיקים מסוג זה, התביעה המשטרתית מגישה כתבי אישום לבתי משפט ואף עותרת לעונשי מאסר. אולם, במקרה זה, לאחר ששמעה את טיעוניו של עו”ד ארז, בדבר המצב הבריאותי והנפשי הקשה של הלקוח, וכן נלקח בחשבון שהלקוח החזיר את מלוא הסכום שנגנב למעסיקו, באופן תקדימי, התביעה הסתפקה בהסדר מותנה בלבד ללא הליך בבית המשפט.

לקריאת ההחלטה לחצו כאן

בית משפט השלום בתל אביב

ביטול הרשעה בתיק של החזקת 120 גרם קנאביס!

למרות הכמות שהנאשם החזיק, שהיא גבוהה פי שמונה מהכמות המקסימלית שנחשבת להחזקה לשימוש עצמי (15 ג’), ולמרות שנמצאו בביתו של הנאשם משקל אלקטרוני ומכשירים סלולריים רבים, בית המשפט קיבל את בקשתו של עורך דין ארז, והורה על ביטול הרשעה הנאשם. זאת, לאור ההליך הטיפולי של הנאשם ולאור הנזק שעלול להיגרם לנאשם במידה ויורשע.

בית המשפט המחוזי בתל אביב

גזר דין מקל על החזקה של 680 גרם קוקאין

הפרקליטות ביקשה עונש של קרוב ל- 6 שנים בכלא, אולם בסופו של יום, בית המשפט קיבל את מרבית טענותיו של עו”ד ארז וגזר עונש של שנתיים וחצי על לקוח המשרד, שהורשע לאחר ניהול חלקי של ההליך בהחזקה של 680 גרם קוקאין. זאת, מבלי שהוא עבר הליך טיפולי מרשים ומבלי שקיימות בעניינו נסיבות אישיות חריגות. מדובר בעונש שהוא נמוך משמעותית מהעונשים שבדרך כלל נגזרים בתיקים כאלו. בדרך כלל נגזר עונש של שנתיים וחצי במקרים של החזקה של בין 100-300 גרם קוקאין, ואילו במקרים של החזקה של 680-700 גרם קוקאין, העונש הסטנדרטי הוא בין 4-5 לשנים, בטח כשאין נסיבות אישיות חריגות או הליך שיקומי מרשים.

לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בית משפט השלום בתל אביב

מאסר על תנאי בלבד בעבירות סמים!
תיק שהחל עם אישומים בעבירות סחר והחזקה שלא לשימוש עצמי, הסתיים היום עם עבירה בודדת של החזקה לשימוש עצמי. במקום עונש של עבודות שירות אותו דרשה המאשימה תחילה, נגזר על הלקוח עונש של מאסר על תנאי וחתימה על התחייבות להימנעות מביצוע עבירות סמים.

סגירת תיק סמים בחוסר אשמה!

בקשת עורך דין ארז לשנות את עילת סגירת התיק הפלילי שנפתח נגד לקוחת המשרד, אשר היתה חשודה בעבירות סמים, התקבלה!! 
כעת עילת סגירת התיק היא מ״חוסר אשמה״ ורישום התיק הפלילי יימחק כלא היה.
עכשיו אופציות התעסוקה של הלקוחה, אקדמאית בתחום ההייטק, רחבות הרבה יותר.
לצפייה בהחלטה:

שינוי עילת סגירת תיק לחוסר אשמה בו הלקוח של המשרד נחקר בחשד לתקיפת בתו!

נגד לקוח המשרד, מהנדס העובד בחברת הייטק בכירה, נפתח תיק במשטרה בגין חשד לתקיפת בתו. התלונה הגיעה למשטרה מהגן בו בתו של הלקוח מתחנכת, לאחר שהגננת טענה, שהבת סיפרה לה שהאב נתן לה מכה על פיה. זה הספיק על מנת לזמן את הלקוח לחקירה במשטרה על כל הנובע מכך – פתיחת תיק במשטרה, רישום במרשם המשטרתי הפנימי ובעיקר פגיעה תדמיתית ומועקה נפשית ומשפחתית.
 
לאחר שהסתיימה החקירה והתיק הועבר לפרקליטות, הוחלט שם על סגירת התיק, אבל בעילה של “היעדר בראיות”. עבור הלקוח, אשר יש לו שאיפות להשתלב בתעשיות הביטחוניות, סגירת התיק בעילה זאת הייתה עלולה לחסום את דרכו המקצועית. אך מעבר לכך, הוא הרגיש כמו עבריין, אפילו שהתיק נסגר, והוא ביקש להילחם עד אשר התיק ייסגר מחוסר אשמה, ששמו ינוקה מכל רבב, כפי שהיה ראוי באמת.
 
במסגרת הבקשה שעו”ד ארז העביר לפרקליטות, הוא ציין בפניהם, כי מדובר באירוע חד פעמי, נקודתי, עם מגע קל ביותר שלא השאיר כל סימן ואשר קרה רק לאחר שהילדה קיללה את אביה קללה בוטה ועסיסית במיוחד. מעבר לכך, צויינה תרומתו של הלקוח לקהילה ולחברה, הישגיו ופועלו עד היום, וכן צויין הנזק המקצועי שעלול להיגרם כמו גם את הנזק התדמיתי.
 
בסוף הפרקליטות החליטה לשנות את עילת סגירת התיק לחוסר אשמה. זאת ההחלטה הנכונה והצודקת ביותר.

בית משפט השלום ברחובות

הוראה תקדימית לפרקליטות לחשוף בפני עורך דין ארז דיסקים של חקירות ילדים גם במסגרת בקשה לשינוי עילת סגירת תיק
 
נגד לקוח המשרד התנהלה חקירה במשטרה, בגין תלונה שהוגשה מאת הגננת של בתו בת ה-6, כי הוא נגע בבתו באיברי מינה.
לאחר שחקירת המשטרה הסתיימה והתיק הועבר לפרקליטות, התקבלה החלטה לסגור את התיק נגד לקוח המשרד, אך בעילה של חוסר בראיות.
המשמעות של סגירת תיק מחוסר ראיות היא, כי נשאר רישום של כך במרשם המשטרתי הפנימי.
 
לקוח המשרד, אשר היה מעוניין לנקות את שמו מכל רבב הקשור לתלונה שהוגשה נגדו, שכר את שירותיו של עורך דין ארז, על מנת שיגיש בשמו בקשה לשינוי עילת סגירת תיק לחוסר אשמה, כך שהרישום יימחק לחלוטין מהמרשם המשטרתי.
 
על מנת לבצע את עבודתו נאמנה, עורך דין ארז פנה לפרקליטות בכדי שיתאפשר לו לעיין בראיה המרכזית ביותר הקיימת בתיקים מסוג זה, דיסק חקירת הילדה המתלוננת בידי חוקרת הילדים. מסיבה שאיננה מוצדקת, הפרקליטות סירבה לאפשר לעורך דין ארז לעיין בראיה זאת. נוכח סירוב הפרקליטות, עורך דין ארז פנה בשמו של לקוח המשרד לבית המשפט, על מנת זה יורה לפרקליטות, לאפשר עיון בדיסק. ואכן, בפעם הראשונה שבתי המשפט בארץ נתקלו בסוג כזה של בקשה, ניתנה ההחלטה התקדימית, לפיה גם במסגרת הליך משפטי של שינוי עילת סגירת תיק, חובה על הפרקליטות לאפשר לסניגור לעיין במלוא חומרי החקירה, ובכלל זה גם בדיסקים של חקירות ילדים.
בית משפט השלום בירושלים

מאסר על תנאי בלבד בתיק שהחל עם אישום של תיווך לעיסקת מכירת 1.5 ק”ג קנאביס!
נגד לקוח המשרד הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בירושלים, בגין תיווך בעיסקת מכירת 1.5 ק”ג קנאביס. שאר המעורבים בפרשה הורשעו בעבירות סמים ודינם נגזר למאסר בפועל ולעבודות שירות. אולם במקרה של לקוח המשרד, בשל כשלים ראייתיים משמעותיים עליהם הצביע עורך דין ארז, התביעה הסכימה להסדר טיעון מקל ביותר, במסגרתו שונה סעיף האישום לסעיף שאיננו מתחום הסמים – מתן אמצעים לביצוע פשע, וכן ובעיקר הסכימה התביעה למאסר על תנאי בלבד. לקריאת ההחלטה:

פרקליטות המדינה – הליך שימוע לפני כתב אישום

סגירת תיק חקירה נגד חשוד בעבירות מין חמורות ברשת!!! לקוח שיוצג על ידי עורך דין ארז, נחקר במשטרה לפני כשנה בחשד לביצוע עבירות מין ברשת. החשד נגדו התבסס על מספר תלונות, לפיהן מרשי ביצע מעשים מגונים והטריד אחרים באתרים המיועדים להיכרויות לצורך קיום יחסי מין. חרף החשדות החמורים נגד לקוח המשרד, הפרקליטות השתכנעה מהטיעונים שהועברו אליה במסגרת הליך השימוע, ובייחוד מהטיעון כי הלקוח החל בהליך טיפולי משמעותי ואינטנסיבי מיד לאחר חקירתו במשטרה, במסגרתו הוא ביטא תחושות כנות של חרטה והבנה של חומרת מעשיו, כך שאין צורך בהמשך ההליך פלילי נגדו. ומשכך, החליטה הפרקליטות לסגור כבר עתה, בשלב החקירה, את התיק!! לצפיה בהחלטה לחץ כאן

בית משפט השלום בירושלים

ביטול כתב אישום בתיק תווך עסקת סמים בשל הפרת חובת השימוע והיידוע

בתיק זה, עורך דין ארז מייצג אדם, המואשם בתיווך עסקת סמים בהיקף של למעלה מ-100 אלף ש”ח. באופן יוצא דופן, בית המשפט קיבל את בקשתו של עורך דין ארז, והחליט לבטל את כתב האישום, בשל התנהלותה הרשלנית של התביעה המשטרתית. התביעה, בשונה מהחובה המוטלת עליה על פי חוק, פגעה בזכותו של לקוח המשרד, לקבל מכתב ידוע בטרם הגשת כתב אישום נגדו. אף כי בדרך כלל בתי המשפט אינם מבטלים כתבי אישום בשל הפרת חובה זאת, במקרה זה בית המשפט השתכנע מטיעוניו של עו”ד ארז, כי המחדלים של התביעה בתיק זה הם כה חמורים, עד כי ההחלטה היחידה האפשרית היא ביטול כתב האישום. וכך היה! לצפיה בהחלטה לחץ כאן

בית המשפט המחוזי בתל אביב
עונש של עבודות שירות בלבד לנאשם ביבוא של כ-20 ליטר סם אונס לישראל וסחר בו

הפרקליטות ביקשה מספר שנות מאסר בכלא, אבל בית המשפט המחוזי קיבל את עתירתו של עורך דין ארז, ובהחלטה תקדימית ממש החליט, לגזור על הנאשם עונש של עבודות שירות בלבד. בלב החלטת בית המשפט עמדה הקביעה, כי ההליך השיקומי שהנאשם עבר ופוטנציאל השיקום העתידי צריכים לגבור במקרה זה על האינטרס הציבורי. בנוסף, בית המשפט נתן דעתו לטיעונים נוספים שעורך דין ארז העלה, ובהם מחדלי חקירה של המשטרה וקידום ערכים של צדק על חשבון גמול. לקריאת ההחלטה:

בית המשפט המחוזי מרכז-לוד
עונש מקל לנאשם בעבירות של סחיטה באיומים בצוותא והצתה

בתיק זה, לקוח המשרד הואשם ביחד עם אחרים בעבירות של סחיטה באיומים והצתה. העונשים במקרים דומים עומדים על תקופות של בין שנתיים לשלוש לפחות. לאחר שעורך דין אלון ארז נפגש כמה פעמים עם הפרקליטות, הובהר כי חלקו של לקוח המשרד הוא נמוך בהשוואה לאחרים וכי קיימים בעניינו כשלים ראייתיים המצדיקים ענישה מקלה. ואכן, כתב האישום בעניינו של לקוח המשרד תוקן משמעותית במסגרת הסדר הטיעון לעבירה של סיוע לסחיטה בלבד והעונש שנגזר עליו היה של 10 חודשי מאסר בפועל, עונש נמוך מאוד בהשוואה למקרים דומים. לצפיה בהחלטה:

בית המשפט המחוזי מרכז-לוד
שחרור נאשם בעבירות של הצתה, סחיטה באיומים וסחיטה בכוח!!!
במספר מקרים מועט ביותר, אם בכלל, נאשמים משוחררים לביתם בעבירות מסוגים אלו, בטח לפני שהוגש בעניינם תסקיר של שירות המבחן. אבל, בעקבות טענות משפטיות שעורך דין ארז העלה בעניינו של הלקוח במקרה זה, הפרקליטות נתנה הסכמתה לשחרור, חרף חומרת האישומים. לצפיה בהחלטה:
עונש מקל ביותר בתיק של גידול סמים, תקיפת שוטרים והעלבתם!!!
תיק זה מוכיח פעם נוספת, שלא צריך להירתע מחקירת עדים בבית המשפט, כולל שוטרים, על מנת להגיע לחקר האמת ועל מנת להשיג את התוצאות המשפטיות הטובות ביותר. בתחילת כניסתו של עו”ד ארז לייצוג הנאשם בתיק זה, התביעה ביקשה עונש של מאסר בפועל כולל הפעלת התנאי בן שבעת החודשים שריחף מעל לראשו של לקוח המשרד, בשל הרשעה קודמת בעבירות סמים. באותה עת, בקשתו של עו”ד ארז להסתפק בעבודות שירות התקבלה כמעט בגיחוך ובבוז על ידי התובע המטפל בתיק. [יצוין, כי החל מחודש אפריל 2019, תקופת עבודות השירות המקסימלית תוארך לתשעה חודשים]. ואולם, לאחר חקירת מרבית עדי התביעה בשבוע שעבר, אשר כולם שוטרים, עו”ד ארז הצליח לחשוף בפני בית המשפט את החולשה הממשית הקיימת בראיות התביעה. מכאן, קצרה מאוד הדרך לשכנע את התביעה, כי לא רק שלא יוטל על לקוח המשרד עונש של עבודות שירות, אלא כי העונש היחיד שיוטל בהסכמה, הוא בדמות הארכת המאסר על תנאי בשנה נוספת בלבד. לצפיה בהחלטה:
בית משפט השלום בירושלים
גזר דין מקל במיוחד על נאשם בתקיפת בת זוג
הנאשם במקרה זה, אדם נורמטיבי העובד בתחום המחשבים והפיננסים, עמד בפני כתב אישום שייחס לו עבירת תקיפה קשה נגד בת זוגו, על רקע של שתיית אלכוהול. נוכח חומרת האישום, הוא עמד בפני מאסר בפועל בכלא. אבל, לאור לאור טענותיו של עורך דין ארז בפני התביעה המשטרתית, בדבר הטיפול המרשים שהנאשם עבר וכן לאור טענות ראייתיות ואישיות, הוסכם על גזר דין מקל של שלושה חודשי עבודות שירות בלבד. לצפיה בהחלטה:
סגירת תיק אלימות חמור ב”הסדר מותנה” מקל במיוחד !!!
הליך של סגירת תיק משטרתי בעילה של “הסדר מותנה”, הוא הליך משפטי חדש יחסית, אשר הולך וצובר תאוצה לאחרונה. מדובר בהליך משפטי, המאפשר לרשויות התביעה להימנע מהגשת כתב אישום נגד חשודים בעבירות מסוימות, תוך סגירת התיק בעניינם, בהתקיים מספר תנאים, ובהם הודיית החשוד בביצוע מעשה אסור. מבחינת הרישום במרשם המשטרתי הפנימי, מדובר בעילת סגירה, הדומה לרישום הקיים בגין סגירת תיק “מחוסר ראיות” או “חוסר עניין לציבור”, כך שרק גופים מאוד ספציפיים הם בעלי סמכות לדעת על רישום זה. אך מעבר להיבט הרישומי, מדובר בהליך, אשר חוסך לחשודים בעבירות מסוימות, את הצורך המאוד לא סימפטי, של ניהול הליך משפטי מלא וארוך בבתי משפט, כפי שהיה עד להתפתחותו הסדר חדש זה. בתיק הנוכחי, ייצגתי לקוח, אשר היה חשוד תחילה בעבירות של תקיפת שוטר, תקיפת פקחים של משרד התחבורה וחברת אגד, החזקת סכין והחזקת קנאביס לשימוש עצמי. עם הרבה יצירתיות ולא מעט חוצפה חיובית, התביעה המשטרתית הסכימה לסגור את התיק בהסדר מותנה מקל במיוחד עם סעיף אישום מקל במיוחד בדמות העלבת עובד ציבור, ועם התחייבות להימנע מעבירות במשך שלושה חודשים וקנס זעום של 500 ש”ח. מקרה זה הוא דוגמה מובהקת לטענתי, שלא צריך לחכות להגשת כתב אישום בכדי לשכור שירותי עורך דין פלילי, אלא יש לעשות כן מיד עם החקירה הראשונה במשטרה. לצפיה בהחלטה:
בית משפט השלום בתל אביב
שחרור חשוד בתקיפת קשיש
למרות שהמשטרה ביקשה להאריך את המעצר ב-4 ימים, בית המשפט קיבל את בקשתו של עו”ד ארז ושחרר את החשוד בתקיפת קשיש כבן 80, למעצר בית של ארבעה ימים בלבד. לצפיה בהחלטה:
שחרור בתיק של עבירות כלפי בת זוג!!!
למרות התנגדות נחרצת של התביעה, נאשם בעבירות נגד בת זוגו שוחרר לאחר כעשרה דיונים עם ייצוג של שלושה עורכי דין שונים, לאחר שעורך דין אלון ארז קיבל את הייצוג. לצפיה בהחלטה:
סגירת תיק משטרתי בהסדר מותנה!!!
הליך של סגירת תיק משטרתי בעילה של “הסדר מותנה”, הוא הליך משפטי חדש יחסית, אשר הולך וצובר תאוצה לאחרונה. מדובר בהליך משפטי, המאפשר לרשויות התביעה להימנע מהגשת כתב אישום נגד חשודים בעבירות מסוימות, תוך סגירת התיק בעניינם, בהתקיים מספר תנאים. מבחינת הרישום במרשם המשטרתי הפנימי, מדובר בעילת סגירה, הדומה לרישום הקיים בגין סגירת תיק “מחוסר ראיות” או “חוסר עניין לציבור”. מעבר להיבט הרישומי, מדובר בהליך, אשר חוסך לחשודים בעבירות מסוימות, את הצורך המאוד לא סימפטי, של ניהול הליך משפטי מלא וארוך בבתי משפט, כפי שהיה עד להסדר החדש. במקרה זה, עורך דין ארז ייצג חשודה, אשר שלחה למעסיקה לשעבר, בו הייתה מאוהבת, וכן לאשתו, מאות הודעות מטרידות ומאיימות, מדי יום ולאורך תקופה ארוכה מאוד. חרף חומרת העבירות, עורך דין ארז שכנע את התביעה, כי לנוכח שיקולים ראייתיים ואישיים כאחד, שמן הראוי במקרה הספציפי הזה, להילך בנתיב של סגירת התיק בעילה של “הסדר מותנה”. לצפיה בהחלטה:
גניזת תיק משטרה
למרות סעיפי העבירות החמורים בהם לקוחת המשרד נחשדה, תקיפת קטין וגרימת חבלה, הפרקליטות קיבלה את בקשתו של עורך דין ארז לסגור את תיק החקירה, נוכח הנסיבות היוצאות דופן של התיק. לצפיה בהחלטה:
בית משפט השלום בתל אביב
ענישה מקלה ביותר בעבירות אלימות חמורות
שני נאשמים, אשר יוצגו בתיק זה על ידי עורך דין אלון ארז, הואשמו בפציעה חמורה של אחר, אשר נזקק לאשפוז בבית החולים. לאחר שעורך דין ארז הציג לתביעה המשטרתית את מחדלי החקירה וכן את הקשיים הראייתיים הקיימים בתיק, התביעה הסכימה להסדר טיעון מקל ביותר, לפיו הנאשמים לא יישבו יום אחד בכלא ולא ירצו אפילו יום אחד של עבודות שירות. לצפיה בהחלטה:
ועדת השחרורים של כלא מעשיהו
שחרור מוקדם של אסיר (שליש) למרות התנגדות הפרקליטות!

עורך דין אלון ארז הצליח לשכנע את ועדת השחרורים של כלא מעשיהו, להעניק ללקוח המשרד שחרור מוקדם ממאסר (שליש). זאת, למרות שהלקוח ריצה מאסר בגין ביצוע עבירות חמורות וחרף התנגדות הפרקליטות לשחרור המוקדם נוכח מידע מודיעיני. טיעונו של עורך דין ארז בדיון בועדה, כי יש להעדיף במקרה זה את פוטנציאל השיקום של הלקוח על פני הסיכון שהוא יחזור לבצע עבירות, שכנע לבסוף את הועדה והלקוח שוחרר. לצפיה בהחלטה לחץ כאן

בבית משפט השלום בתל אביב
שחרור נאשם בעבירות סחר בקוקאין
למעצר בית יום לפני ליל הסדר, אחרי עבודה מאתגרת ומאומצת וחרף התנגדות התביעה. לצפיה בהחלטה:
וועדת שחרורים (כלא איילון)

שחרור אסיר בעל הרשעות בעבירות מרמה ואלימות חמורות!!!

בהליך משפטי זה, עורך דין אלון ארז ייצג אסיר בפני ועדת שחרורים של כלא איילון. האסיר, בעל עבר פלילי קודם, ריצה מאסר בגין עבירות חמורות של אלימות ומרמה. חרף התנגדות נחרצת של הפרקליטות, שנבעה ממידעים מודיעיניים בעיקר, עורך דין אלון ארז שיכנע את הוועדה לקצר את עונשו של האסיר, על מנת לאפשר לו להשתלב לראשונה בחייו בהליך טיפולי, שאולי יוציאו ממעגל הפשיעה אחת ולתמיד. לצפיה בהחלטה:
סגירת תיק אלימות במשפחה בעילה של חוסר אשמה!!!
עורך דין אלון ארז הוכיח למשטרה, כי התלונה שהוגשה נגד לקוחו, היא פרי עלילה שפלה של מתלוננת שקרנית ורודפת בצע, שכל רצונה היה לקדם אינטרסים אישיים וכלכליים. לקריאת ההחלטה:
סגירת תיק פלילי והפעם בעבירות של סחיטה באיומים על רקע מיני!!!

לקוח המשרד, עולה חדש מצרפת, בן למשפחה יהודית מבוססת, החליט לפני כשנתיים, כי הוא מעוניין לעלות ארצה לבדו, על מנת לשרת שירות קרבי בצה”ל. מיד עם הגיעו ארצה ולאחר גיוסו, הוא הכיר בחורה ישראלית והם החלו בקשר על בסיס מיני בלבד. בשלב מסויים, הבחורה רצתה שהם יהיו בני זוג לכל דבר ויעברו לגור ביחד. הלקוח לא היה מעוניין בכך ועל כן הוא נפרד ממנה. לא עבר זמן רב, והלקוח זומן לחקירה במשטרה, בעקבות תלונתה של הבחורה, שהלקוח איים עליה, שאם היא לא תשלח לו תמונות חדשות שלה בעירום, הוא יפיץ תמונות ישנות שלה, שהיא בעירום. הלקוח הכחיש את החשדות נגדו. בעקבות החשדות נגדו, החליטו בצה”ל להורידו מלוחמה ולהעבירו לתפקיד עורפי. מספר שבועות לאחר מכן, הלקוח קיבל בדואר את החלטת הפרקליטות, לסגור את התיק נגדו מחוסר ראיות. במצב דברים זה, נשאר תיעוד של התיק במרשם המשטרתי הפנימי. הלקוח ובני משפחתו לא היו מוכנים לקבל זאת. אמו יצרה איתי קשר מצרפת, וביקשה שאפעל על מנת לוודא שהתיק נגד בנה ייסגר ויימחק כלא היה. כשקראתי את חומר החקירה, היה ברור לי, שהתיק הינו פרי עלילה נפשעת ובזוייה. גרסאותיה של המתלוננת היו סותרות, מופרכות והיא אף הודתה במשטרה, שהיא מעוניינת לחזור ללקוח. לשמחתי, אף שזה לקח כמעט חצי שנה, הפרקליטות קיבלה את בקשתי, ושינתה את עילת סגירת התיק לחוסר אשמה, כך שהתיק נמחק לחלוטין מהמרשם המשטרתי הפנימי. לקריאת ההחלטה לחץ כאן

שינוי עילת סגירת תיק סמים לחוסר אשמה ומחיקתו מהמרשם המשטרתי הפנימי!

נגד לקוח של עורך דין אלון ארז, אזרח נורמטיבי לחלוטין, סטודנט בעל שאיפות להשתלב בעתיד בתעשיות הביטחוניות, נפתח תיק במשטרה על החזקת סם מסוכן מסוג קנביס.כמה שבועות לאחר שנפתח התיק נגדו, קיבל הלקוח הודעה מהמשטרה, כי התיק נגדו נסגר מחוסר עניין לציבור. המשמעות המשפטית של כך הינה, כי עדיין יישאר רישום של התיק במרשם המשטרתי הפנימי.קיימים גופים במדינת ישראל, כגון אלו שמרשי מעוניין להשתלב בהם בעתיד, אשר יש להן גישה לרישומים המשטרתיים הפנימיים.בפנייתי בכתב ליחידה שחקרה את מרשי, ציינתי, כי לאור מחדלי חקירה בדמות חיפוש לא חוקי ולאור נסיבות אישיות חריגות, מן הראוי הוא, כי תיק המשטרה נגד מרשי ייסגר בעילה של חוסר אשמה. כך, לא יישאר כל רישום נגד מרשי במרשם המשטרתי הפנימי.ואכן, זמן לא רב לאחר פנייתי ליחידה החוקרת, קיבלתי את החלטתה, לשנות את עילת סגירת התיק לחוסר אשמה.לקריאת ההחלטה:

בית משפט השלום בתל אביב

לקוח של עורך דין אלון ארז הואשם בעבירות חמורות של אלימות במשפחה. הוא הואשם, בין היתר, בכך שתקף את אמו הקשישה, באופן כזה שהצמיד אותה לקיר, חנק והיכה אותה. עורך דין אלון ארז שכנע את בית המשפט, כי הנאשם לא אחראי למעשיו בעת ביצוע העבירות. בית המשפט קיבל את טיעוניו של עורך דין אלון ארז וזיכה את הנאשם מכל האישומים נגדו!!! לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בית המשפט המחוזי מרכז (לוד)

עורך דין אלון ארז הצליח לשכנע את בית המשפט המחוזי מרכז בלוד, לקבל את הערעור של לקוחו, שהורשע בביצוען של עבירות חמורות ביותר ושעונש מאסר על תנאי בר הפעלה היה תלוי ועומד נגדו. לאור קבלת הערעור, הופחת עונשו של לקוחו של עורך דין ארז בשליש, מ-15 חודשי מאסר בפועל ל-10 חודשי מאסר בפועל. לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בית משפט השלום בתל אביב
עורך דין אלון ארז הצליח לשכנע את בית המשפט, חרף התנגדות המדינה, להקל באופן משמעותי את תנאי השחרור של לקוחה שלו. זאת, למרות שהלקוחה הואשמה בסדרה ארוכה של גניבות של דברי ערך מבתי קרוביה לקריאת ההחלטה:
בית משפט השלום בתל אביב
שחרור ממעצר ללא תסקיר שירות המבחן חרף התנגדות התביעה המשטרתית, בעבירות קשות של אלימות במשפחה. לקריאת ההחלטה:
בית משפט השלום בתל אביב-יפו
לקוח של המשרד, אדם נורמטיבי שזאת הסתבכותו הראשונה בפלילים, הואשם בעבירה של החזקת סכין. בשיחה שקיים עם התביעה המשטרתית, עורך דין אלון ארז הצליח לשכנע, כי על התביעה לחזור בה מכתב האישום. ואכן, בסופו של יום בית המשפט מחק את כתב האישום. לקריאת ההחלטה:
בית המשפט מחוזי מרכז בלוד
החלטת שחרור בתנאים מקלים ביותר של נאשם בעבירות מין חמורות בקטין לקריאת ההחלטה:
בית משפט השלום בתל אביב-יפו

קבלת ערר ושחרור ממעצר בעבירות אלימות חמורות לקריאת הערר לחץ כאן

בית משפט השלום בראשון לציון

שחרור ללא תנאים של נאשם בעבירות אלימות במשפחה עם חבלות חמורות לקריאת הפרוטוקול:

החלטת ועדת שחרורים על קיצור משמעותי של תקופת הפקעת שליש

לצפיה ההחלטה לחץ כאן

סגירת תיק אלימות במשפחה בעילה של חוסר אשמה!!!

עורך דין אלון ארז הוכיח למשטרה, כי התלונה שהוגשה נגד לקוחו, היא פרי עלילה שפלה של מתלוננת שקרנית ורודפת בצע, שכל רצונה היה לקדם אינטרסים אישיים וכלכליים.
בית משפט השלום בתל אביב-יפו
על נאשם בעבירות אלימות חמורות עם מאסר על תנאי בר הפעלה, נגזר, במסגרת הסדר טיעון הפרקליטות, עונש של הארכת מאסר מותנה בלבד. זאת, לאור קשיים ראייתים מהותיים עליהם הצביע עורך דין אלון ארז. על שני הנאשמים האחרים בתיק נגזר עונש של מאסר בפועל. לקריאת ההחלטה:
צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: