זמין 24 שעות ביממה
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיפוש…

הצלחות המשרד בתחום הצבאי

עורך דין צבאי אלון ארז פועל רבות על מנת להשיג הצלחות עבור לקוחותיו בתחום הצבאי. להלן, חלק מהצלחותיו בבתי משפט ברחבי הארץ.

הצלחות בתחום הצבאי

בית דין צבאי דרום

הסדר טיעון מקל ביותר לחייל שהורשע בעבירות סחר בקוקאין ובאקסטזי

 
תיק שהחל עם חשדות לאירועי סחר מרובים של סמים קשים נגד חייל שיוצג על ידי עו”ד ארז, הסתיים בסופו של יום בהרשעתו בסיוע לסחר באירוע אחד ובסחר בדרגה משנית באירוע שני. למרות שבהליך הגישור שהתקיים בין הצדדים, נשיא בית הדין סבר שתיק זה צריך להסתיים בשנה וחצי מאסר במינימום, כפי שבדרך כלל תיקים כאלו מסתיימים, עורך דין ארז הצליח להשיג עבור החייל הסדר טיעון מקל אשר במסגרתו נגזרה עליו שנת מאסר בלבד.
 
לצפייה בהחלטה לחצו כאן

בית הדין הצבאי ב”נווה צדק”

עונש מקל ביותר לחייל שהורשע בשימוש בלתי חוקי בנשק, למרות שנחקר בחשד כי דרך נשק עם מחסנית בהכנס וכיוון אותו לעבר חייל אחר.

 
עורך דין ארז ייצג בתיק זה חייל, אשר נחקר במצ”ח בחשד, כי במהלך שמירת יישוב, הוא דרך את נשקו, העביר את הנצרה ל”בודדת”, וכיוון את הנשק לעבר חברו ליחידה. זאת, לאור הקנטות בלתי פוסקות מצד חברו ליחידה.
עוד בטרם הוגש נגד החייל כתב האישום, עורך דין ארז נפגש עם הפרקליטות הצבאית בהליך של מעין שימוע לפני הגשת כתב אישום. במהלך הפגישה, עו”ד ארז הוכיח לפרקליטות, כי יש לקבל את גירסת החייל, כי בשום שלב הוא לא כיוון את הנשק לעבר חברו ליחידה. משכך, ולאור נימוקים נוספים, ובכלל זאת הכשל הפיקודי של יחידת החייל, נסיבות אישיות מבית של החייל וכן לאור תקדימים של מקרים דומים מהעבר, נגזר על החייל, בהסכמת הפרקליטות, עונש מקל ביותר של 45 ימי מאסר. כך, החייל לא יוכתם ב”רישום פלילי מלא”, אלא ב”רישום פלילי מופחת”, אשר יימחק לאחר חמש שנים.
 
לצפייה בהחלטה לחצו כאן

בית הדין הצבאי ביפו (“הבית הירוק”)

שמונה חודשי עריקות הסתיימו ללא מאסר וללא עבודות צבאיות אלא בקנס של 1,000 ש”ח בלבד

 
למרות שלקוח המשרד ביצע עריקות של שמונה חודשים, ולמרות שהיה לו מאסר על תנאי בגין היעדרות קודמת, עורך דין ארז שכנע את התביעה הצבאית, לאור מצבו הנפשי והמשפחתי המורכב של הלקוח, כי מוצדק לסיים הליך זה ללא מאסר בכלל, אפילו לא במסגרת של עבודה צבאית. בית הדין הצבאי, שהתרשם אף הוא מטיעוניו של עורך דין ארז, כיבד את הסדר הטיעון, וגזר על הלקוח עונש של 1,000 ש”ח בלבד.
 
לצפייה בהחלטה לחצו כאן

החלטת הפרקליטות הצבאית לסגירת תיק מצ”ח בדין משמעתי בלבד

סגירת תיק בדין משמעתי בלבד בעניינו של חייל, שהיה חשוד בשימוש ובהחזקת קנאביס, וזאת למרות שחבר שלו הפליל אותו, ולמרות עשרות הודעות וואטסאפ הקושרות אותו לשימוש והחזקת קנאביס. הפרקליטות הצבאית השתכנעה מטיעוניו של עו”ד ארז, כי אין די ראיות בתיק על מנת להעמיד לדין את החייל ואף לא בכדי להעבירו למסלול של “הסדר הקפאה”.

לצפייה בהחלטה לחץ כאן

ענישה משמעתית בלבד לאיש קבע בכיר שנחקר במצ”ח בגין שלוש תלונות של מעשים מגונים והטרדות מיניות

עורך דין ארז ייצג במקרה זה איש קבע בכיר בצה”ל, בעל וותק שירות של כ-30 שנים, אשר שלוש חיילות שונות, שלא הכירו אחת את השנייה, התלוננו נגדו על מעשים מגונים והטרדות מיניות שביצע בהן.
חרף הרף הגבוה והמחמיר בו החל ההליך המשפטי, עו”ד ארז שכנע את התביעה הצבאית, כי לגבי כל אחת משלוש התלונות קיימים קשיים ראייתייים בלתי מבוטלים, אשר אינם מאפשרים להרשיע את איש הקבע בעבירות שיוחסו לו בחקירותיו במצ”ח ואף במסגרת כתב החשדות במסגרת הליך השימוע שהתקיים בעניינו.

לאחר בחינת טענותיו של עורך דין ארז, התביעה הצבאית נעתרה לבקשתו של עורך דין ארז, כי סעיפי החשדות נגד איש הקבע ישונו לסעיף עבירה של התנהגות בלתי הולמת בלבד. המשמעות הינה היא, כי ההליך המשפטי בעניינו של איש הקבע הסתיים ללא רישום פלילי! מעבר לכך, ובשונה מתיקים דומים ואף קלים יותר, איש הקבע לא שהה יום אחד במעצר ואף לא נגזר עליו עונש של עבודות צבאיות (המקבילות לעבודות שירות). אם בכך לא די, הרי שגם בקשתו של עו”ד ארז לאיסור פרסום שמו ופרטיו המזהים של איש הקבע התקבלה.
לצפייה בהחלטה לחץ כאן

זיכוי קצין מאישום בעבירה של הטרדה מינית

תחילה, הקצין שיוצג על ידי המשרד היה חשוד בעבירה של מעשה מגונה בכוח בחיילת שהייתה כפופה לו. לאחר שעורך דין ארז לקח על עצמו את ייצוגו של הקצין, הוא שכנע את הפרקליטות, כי אין שום ראיה לכל עבירת מין.
הפרקליטות הצבאית השתכנעה באופן חלקי, והחליטה להעמיד את הקצין לדין באשמה של הטרדה מינית. בעקבות זאת, עורך דין ארז הכין חוות דעת מפורטת לגורם השיפוטי, בה הוא הוכיח כי לא הייתה לקצין כל כוונה מינית במעשיו ועל כן יש לזכותו גם מהאישום בעבירה של הטרדה מינית.
ואכן, הגורם השיפוטי קיבל את עמדתו של עו”ד ארז וקבע בהכרעת דינו, כי יש לזכות את הקצין מאשמה בהטרדה מינית. בזכות הזיכוי, הקצין נותר בשירות בצה”ל.
לצפייה בהחלטה לחץ כאן

ענישה מקלה בתיק של עשרות שימושים בסמים בתוך היחידה

חייל שעורך דין אלון ארז ייצג, הואשם בעשרות רבות של שימושים בסמים בתוך יחידתו. נוכח חומרת האישומים, במידה והחייל היה מורשע, הוא היה צפוי “לבלות” חודשים טובים ורבים בכלא הצבאי. בתחילת ההליך המשפטי, עורך דין ארז נפגש עם התובעים שטיפלו בתיק. במהלך הפגישה, הוא הציג בפניהם טיעונים, שהיו צריכים לשכנעם, כי לנוכח כשלים ראייתיים משמעותיים, ניתן להסתפק בענישה של חודשיים מאסר בלבד. זאת, בכדי שהחייל לא יוכתם ב”רישום פלילי מלא”, אשר ילווה אותו כל חייו. התביעה הצבאית הציעה לי לסיים את התיק בהסדר טיעון של ארבעה חודשי מאסר. [במאמר מוסגר, בהתאם לחוק השיפוט הצבאי, חייל שנגזר עליו לרצות בכלא הצבאי יותר מ-60 ימים, לאחר שהורשע בעבירות סמים, יוכתם ברישום פלילי מלא. מי שנגזרו עליו 60 ימים ומטה יוכתם לרישום פלילי מופחת, של חמש שנים בלבד] נוכח עמדת התביעה, הדבר הכי נכון עבור הלקוח היה, לנהל הליך הוכחות בבית הדין הצבאי. דיוני ההוכחות בתיק זה היו מאתגרים ביותר וגם עם “נתוני פתיחה עסיסיים”. אחת מעדות התביעה, אשר הפלילה את לקוח המשרד בשימוש בסמים בבסיס, הייתה לא אחרת מבת זוגו והמפליל האחר היה חברו הטוב מיחידתו. בסוף הוכח, כי ההחלטה, לבחור בניהול הוכחות תחת הסדר טיעון, הייתה הנכונה ביותר עבור הלקוח. לאחר חודשיים של דיונים אינטנסיביים, כולל בבית הדין הצבאי לערעורים בקריה, בית הדין זיכה את החייל מהאישומים המרכזיים נגדו. נוכח הזיכוי, העונש שנגזר עליו הוא בתחומי “הרישום הפלילי המופחת”, כך שיימחק בעוד חמש שנים. לצפייה בהחלטה לחץ כאן וכאן

בית דין צבאי דרום
הסדר טיעון מקל ביותר לקצין שנחשד תחילה בביצוע עבירות מין חמורות

בתחילת החקירות, לקוחו של עורך דין ארז, קצין בדרגת רב סרן בצה”ל, נחשד בביצוע עבירות מין חמורות בפקודיו ובקצינה מיחידתו. ככל שחלף הזמן, כמו בהרבה תיקים אחרים, בהם החשדות בתחילה מנופחים ומפוצצים, התברר שמאחורי החשדות אין ולא כלום. לאחר שעורך דין ארז הציג מספר רב של נימוקים משפטיים לזכות לקוחו במהלך פגישותיו בפרקליטות הצבאית, הצדדים החליטו בסופו של יום לסיים את התיק בהסדר טיעון מקל ביותר. לפי ההסדר, הקצין לא הורשע בכל עבירת מין, אלא רק בעבירות של התנהגות שאינה הולמת ולשון הרע!!! בנוסף, הקצין לא ירצה אפילו יום אחד של מאסר, גם לא בדרך של עבודות צבאיות כנהוג בהרשעות בתיקים מסוג זה!!!. לצפיה ההחלטה לחץ כאן.

בית הדין הצבאי ביפו

40 ימי מאסר בלבד לחיילת שהואשמה בשימוש ממושך בקנאביס בתוך יחידתה!

נגד החיילת שיוצגה על ידי עורך דין ארז, הוגש תחילה כתב אישום בגין שימוש קבוע וממושך בקנאביס, הן בתוך יחידתה והן באזרחות. לאחר שעורך דינה הקודם לא הצליח בייצוג של החיילת, אימה פנתה לעורך דין ארז על מנת שייקח על עצמו את הייצוג. מיד לאחר מכן, במסגרת משא ומתן אינטנסיבי עם התביעה הצבאית, עורך דין ארז הצליח לשכנע את התביעה, כי לנוכח כשלים ראייתיים משמעותיים ולנוכח נסיבות אישיות בכללן מצבה הנפשי של החיילת, יש להסתפק בימי מעצרה בלבד, כ-40 ימים בסך הכל. זאת, למרות שבדרך כלל, תיקים מסוג זה מסתיימים בשלושה עד ארבעה חודשי מאסר לפחות.

בית הדין הצבאי ביפו
גזר דין מקל ביותר ללוחם מעברים בצה”ל שהורשע בהכנסת טובין אסורים משטחי הרשות הפלסטינית לתוך שטח ישראל!!!
לקוח המשרד, לוחם מעברים מצטיין בצה”ל, נעצר ביחד עם חבריו ליחידה בחשד לביצוע עבירות של שוחד ופגיעה בביטחון המדינה. עמדתה הראשונית של הפרקליטות הצבאית הייתה מחמירה ביותר והיא עמדה עם מלוא כובד משקלה על ייחוס החשדות המקוריים גם במסגרת כתב אישום שיוגש נגד החייל. אולם, לאחר שעו”ד ארז קיבל את חומר החקירה הרב, התברר כי בין מעשיו של החייל, החמורים כשלעצמם, לבין ייחוס ביצוע עבירות מסוג של שוחד ובטח של פגיעה בביטחון המדינה, אין ולא כלום. ואכן, במסגרת משא ומתן מואץ עם הפרקליטות הצבאית, טענותיו של עורך דין ארז התקבלו, וסעיפי השוחד והפגיעה בביטחון המדינה ירדו וכל שנשאר הם אישום אחד בעבירה מסוג עוון ואישום אחר שהוא משמעתי בלבד. ומעבר לכך, נוכח ההסכמות העונשיות, החייל ירצה עונש שיגרור “רישום פלילי מופחת”, כך שהרישום הפלילי בעניינו יימחק בעוד חמש שנים.

בית דין צבאי ביפו

“הסדר הקפאה” ללוחם חי”ר שנחשד בביצוע עבירות סמים 

למרות תנאי פתיחה לא פשוטים, בגלל כמות החומר שנתפסה עליו וגם בגלל שהודה בשימושים, עורך דין ארז הצליח לשכנע את הפרקליטות הצבאית, כי עניינו של חייל זה ראוי להסתיים במסגרת “הסדר הקפאה” [הסדר במסגרתו החייל מתחייב, בין השאר, לא לבצע עבירות משמעת עד שחרורו וכן מתן דגימות שתן תקופתיות], כך שלא יישאר לחייל כל רישום פלילי והוא גם לא ייענש בעקבות המעשים שביצע.

בית הדין הצבאי ביפו

90 ימי מאסר בלבד ורישום פלילי מופחת על עריקות של 317 יום!

נוכח הליך התחרדות ונוכח רקע משפחתי מורכב, הפרקליטות הצבאית קיבלה את בקשתו של עורך דין ארז לעונש מקל, שיוביל לרישום פלילי מופחת בלבד, חרף תקופת העריקות הארוכה יחסית. זאת, למרות שלא היו ברקע בעיות כלכליות או הורדת פרופיל על רקע נפשי.

בית דין צבאי ביפו

עריקות (שלישית) של שנה וחצי הסתיימה בעונש של 90 ימי מאסר בלבד!

במקרה זה, עורך דין ארז ייצג חייל, שביצע עבירה של היעדר משירות שלא ברשות למשך תקופה של שנה וחצי. תקופת היעדרות ארוכה זאת היתה השלישית במספר של החייל, שלא סיים אפילו יום אחד של שירות תקין. מעבר לכך, לא היו לחייל כל סיבות רציניות לביצוע העריקות – הוא לא סבל ממצוקה כלכלית או בריאותית משמעותית. חרף נתוני הפתיחה הקשים, עו”ד ארז הצליח לשכנע את הפרקליטות הצבאית, כי עניינו של החייל מצדיק חריגה מהענישה הנוהגת, כך שניתן להסתפק בעונש, שהוא בתחום “הרישום הפלילי המופחת” – 90 ימי מאסר בלבד! לצפייה בהחלטה לחץ כאן

בית הדין הצבאי לערעורים
הפחתה משמעותית של עונש פסילת הרישיון בתיק נהיגה בשכרות ושימוש בסמים מסוכנים

קיבל ערעור שהגיש עו”ד ארז על חומרת עונש פסילת רישיון של חייל, אשר הורשע בעבירות של נהיגה בשכרות (נהג לאחר שימוש בסמים) ובשימוש בסמים מסוכנים במהלך שירותו הצבאי. חרף התנגדותה הנחרצת של הפרקליטות הצבאית, אשר טענה כי מדובר במקרה חמור, וכי מדובר במי אשר כבר צבר לחובתו מספר הרשעות בעבירות תעבורה לא קלות, בית הדין הצבאי לערעורים קיבל את טענתו המרכזית של עורך דין ארז, לפיה נסיבותיו האישיות של החייל מצדיקות הפחתה משמעותית של תקופת פסילת הרישיון. ואכן עונש פסילת הרישיון קוצר בשמונה חודשים!!! לצפיה בהחלטה לחץ כאן

בית הדין הצבאי ביפו
שחרור חייל בעבירת נשק חמורה
בעניין זה, עורך דין ארז ייצג חייל, אשר היה חשוד בפיצוץ רימון בתוך מבנה בבסיס צבאי. חרף חומרת החשדות, עורך דין ארז הוכיח לפרקליטות הצבאית, כי במקרים דומים בעבר, הוסכם על שחרור ממעצר. לאחר דין ודברים, התקבלה עמדתו של עו”ד ארז והחייל החשוד שוחרר ממעצרו והוא חזר לשירות תקין ביחידתו. לצפייה בהחלטה:
בית הדין הצבאי המחוזי (דרום)
הסדר טעון מקל במיוחד בעניינה של חיילת שהשתמשה עשרות פעמים בקוקאין במהלך שירותה הצבאי
חיילת בצה”ל הודתה במהלך חקירתה במצ”ח, כי היא השתמשה עשרות פעמים בקוקאין במהלך שירותה. עורך דין ארז, אשר נכנס לתמונה לאחר הודיית החיילת, שכנע את הגורמים הצבאיים הרלבנטיים, בהם הפרקליטות הצבאית וגורמי בריאות הנפש של צה”ל, כי יש לפטור את החיילת מהמשך שירותה במסגרת הסדר מיוחד שקיים בצה”ל, “הסדר מכורים”, ולאפשר לה לעבור הליך טיפולי, וכך באמת ארע. לאחר 15 ימי מעצר בלבד, החיילת שוחררה ממעצרה וקיבלה פטור מהמשך השירות בצה”ל. לאחר שחרורה ממעצר ופיטוריה משירות, החיילת החלה בהליך טיפולי מרשים ומשמעותי והיא הפסיקה את השימוש בסמים. מקץ שמונה חודשים של טיפול, עורך דין ארז שכנע את הפרקליטות הצבאית, כי הגיעה העת לסיים את ההליך המשפטי בעניינה של החיילת ולאפשר לה לסיים את הטיפול. הפרקליטות הצבאית הסכימה עם עורך דין ארז, ובמסגרת מו”מ לעניין העונש, הוסכם על גזר דין מקל במיוחד, עם הסתפקות בימי מעצרה בלבד!!! לצפיה בהחלטה:
בית הדין הצבאי צפון וח”י

תיק עריקות של מספר חודשים רב, מסתיים היום עם עונש מקל במיוחד. זאת, לאחר שהתביעה הצבאית קיבלה את עמדתו של עורך דין ארז, שהעריקות נבעה מהתעלמות מוחלטת ממצבו הנפשי הקשה של החייל. לצפיה ההחלטה לחץ כאן.

בית הדין הצבאי צפון וח”י

עורך דין אלון ארז השיג עבור לקוחו, חייל שהואשם במאות שימושים בקנאביס במהלך שירותו, הסדר מקל במיוחד של 45 ימי מאסר. זאת, לנוכח קשיים ראייתיים משמעותיים. לצפיה ההחלטה לחץ כאן

בית הדין הצבאי דרום ומז”י
שחרור חיילת החשודה ב-24 שימושים בקוקאין למעצר בית. לצפייה ההחלטה:
בית דין צבאי דרום
הסדר הקפאה (כתב אישום מותנה) לחיילת שנחשדה בעבירות של תיווך לסם, שימוש בסם ושיבוש מהלכי חקירה!

עורך דין אלון ארז ייצג חיילת, אשר בתחילת החקירות נגדה נחשדה בעבירות של תיווך ושימוש בסם וכן בשיבוש מהלכי חקירה. במידה והחיילת הייתה מורשעת בעבירות אלו, היה נגזר עליה עונש חמור מאוד, בדמות תקופת מאסר לא קצרה בכלא צבאי. לאחר שעורך דין אלון ארז ליווה את החיילת בחקירות במצ”ח, במהלכן הוא ייעץ לחיילת כיצד להתנהל בחקירה, החשדות נגד החיילת צומצמו רק לכדי שימושים אחדים בסם במהלך שירותה הצבאי. משכך, עורך דין אלון ארז הצליח לשכנע את הפרקליטות הצבאית, כי במקרה זה נכון וראוי לסיים את ההליך המשפטי נגד החיילת בהסדר הקפאה, לפיו, החיילת לא תורשע בגין המעשים שביצעה, כל עוד היא תעמוד במספר תנאים מינימליים. לצפיה ההחלטה:

בית דין צפון
סגירת תיק בהסדר מותנה ללא הרשעה!
במקרה זה, עורך דין אלון ארז ייצג חייל שהודה בחקירתו במצ”ח בעשרות שימושים בקנאביס בזמן שירותו הצבאי, לאחר שבחיפוש שבוצע בכליו על ידי שוטרי משטרת ישראל, נמצאו סמים. לאחר שעורך דין אלון ארז בחן את ראיות התיק, התגלו כשלים ראייתיים משמעותיים. בעקבות זאת, עורך דין ארז שכנע את הפרקליטות הצבאית, כי יש לייחס לחייל מספר שימושים בודדים בלבד. בהתאם להנחיות התצ”ר החדשות מחודש ינואר 2017, משום שהחשדות הן לשימוש של עד ארבע פעמים בנסיבות אזרחיות, ניתן היה לסגור את התיק בהסדר מותנה. לפי תנאי ההסדר, יוגש כתב אישום, אך החייל לא יורשע בגין השימוש שביצע בקנאביס, כל עוד יעמוד במספר התחייבויות (מופיעות בהחלטה המצורפת). במידה והחייל יעמוד בהתחייבויות במשך שנה, כתב האישום נגדו יבוטל כלא היה. לצפיה ההחלטה:
בית הדין הצבאי לערעורים

עורך דין אלון ארז הגיש ערעור בשם חיילת שהורשעה בשימוש והחזקה של סם מסוג MDMA בבסיס. תחילה, בדיון בבית הדין הצבאי, נגזרו על החיילת 85 ימי מאסר בפועל. לאחר שערעורו של עורך דין ארז התקבל, נקבע כי החיילת תרצה 60 ימי מאסר בפועל ו-25 ימי עבודות צבאיות בלבד. המשמעות של כך הינה אדירה עבור החיילת. בגלל שעונש המאסר בפועל איננו מעל 60 ימים, הרישום הפלילי יימחק כבר לאחר 5 שנים ולא יהיה לחיילת רישום פלילי מלא, שזהו המצב שהיה אלמלא הערעור היה מתקבל! לקריאת ההחלטה לחץ כאן.

בתיק זה, עורך דין אלון ארז ייצג חייל בבית הדין הצבאי, אשר הואשם בעריקות של שש וחצי שנים. אותו חייל כבר היה עריק בעבר במשך למעלה משנתיים ועל כן ריחף מעליו מאסר על תנאי של 60 יום. תחילה, נוכח תקופת ההיעדרות הארוכה, החייל הואשם בעבירת “עריקה”, שהינה עבירה חמורה ביותר, אשר בצידה עונש של שבע שנות מאסר. במסגרת הליכי השימוע שהתקיימו במשרדי הפרקליטות הצבאית ולאחר בקשתו של עורך דין אלון ארז לחומרי חקירה נוספים, הפרקליטות החליטה להמיר את סעיף האישום לסעיף מקל הרבה יותר, של “היעדר מן השירות שלא ברשות”, שזהו סעיף האישום של מרבית תיקי העריקות מצה”ל. לאחר מכן, במסגרת הליכי המו”מ, חרף תקופת העריקות המשמעותית, ולמרות שזאת עריקות שנייה כאמור, עורך דין אלון ארז שכנע את הפרקליטות הצבאית, לסיים את התיק בעונש מופחת של כחצי שנת מאסר בלבד. לאחר ניכוי שליש, הלקוח יישב בכלא ארבעה חודשים בלבד!!! לקריאת ההחלטה לחץ כאן.

בית הדין הצבאי ביפו
זיכוי בעבירות סמים!!!

נגד לקוח של עורך דין אלון ארז, חייל בשירות סדיר בצה”ל, הוגש כתב אישום בגין שימוש ואחזקה של סמים. לאחר פנייתו בכתב של עורך דין אלון ארז, לבטל את כתב האישום, נוכח כשלים ראייתיים ונסיבות אישיות חריגות, החליטה הפרקליטות הצבאית לקבל את הבקשה ולבטל את האישום. כעת, גם לקוח זה יכול להתחיל את חייו ללא כתם פלילי. לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בתיק זה, עורך דין אלון ארז ייצג חייל, אשר נחשד בביצוע עבירות סמים בעת שירותו הצבאי. עורך דין אלון ארז שכנע את הפרקליטות הצבאית, כי לנוכח ההתדרדרות במצבו הנפשי של החייל, שהחלה בעת שלחם במסגרת מבצע “צוק איתן”, ואשר בגינה גם שוחרר משירות, מן הראוי הוא, כי תיקו של החייל ייסגר. כעת, גם לקוח זה יכול להתחיל את חייו האזרחיים ללא כתם פלילי. לקריאת ההחלטה לחץ כאן

בית דין צבאי ביפו
לוחם שהורשע בעבירת שימוש בסמים, לא יורד בדרגה!!!

בתיק זה, עורך דין אלון ארז ייצג לוחם, שהואשם תחילה בעבירות של החזקת סמים מסוכנים ושימוש בסמים מסוכנים. לאור כשלים ראייתיים שנתגלו בתיק, עורך דין אלון ארז והתביעה הצבאית הגיעו להסדר טיעון מקל ביותר, לפיו, עבירת ההחזקה נמחקה מכתב האישום המקורי ועונש המאסר בפועל שנגזר על הלוחם יעמוד על שמונה ימים בלבד. לגבי הדרגה, התביעה הצבאית לא היתה מוכנה לקבל מצב שבו הלוחם לא יורד לדרת טוראי. אולם, לאחר טיעוניו של עורך דין ארז בנושא החשיבות של הדרגה עבור הלוחם, בית הדין קיבל את בקשתו של עורך דין ארז וקבע כי הלוחם יישאר בדרגתו. לקריאת ההחלטה:

בית דין צבאי צפון וחיל הים (חיפה)
מרשו של עורך דין אלון ארז הואשם תחילה בעבירה החמורה של תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, אשר מחייבת להטיל מאסר בפועל ממשי. לאחר מו”מ והליך גישור, עורך דין אלון ארז שכנע את הפרקליטות הצבאית לשנות את סעיפי האישום של מרשו לסעיפים מקלים הרבה יותר. גם העונש שנגזר על מרשו של עורך דין ארז בסופו של דבר היה מקל ביותר ולא כלל מאסר בפועל בכלל! לקריאת ההחלטה:
בית הדין הצבאי ביפו
עורך דין אלון ארז השיג עבור לקוחו, חייל בצה”ל, שהואשם בשימוש בסמים לאחר שבדיקת השתן שלו נמצאה חיובית, עונש של מאסר על תנאי בלבד וקנס סמלי ביותר. לקריאת ההחלטה:
בית הדין הצבאי ביפו
עורך דין אלון ארז השיג עבור לקוחה שלו, חיילת בצה”ל, שהואשמה בעבירה של סירוב למתן שתן, הסדר טיעון ללא עונש מאסר בפועל בכלל. זאת, למרות שהרשעה בעבירה של סירוב למתן שתן גוררת באופן קבוע מאסר בפועל ממשי בכלא צבאי לקריאת הפרוטוקול:
בית הדין הצבאי ביפו
עורך דין אלון ארז הצליח להשיג הסדר טיעון מקל במיוחד עבור לקוחו, חייל שביצע עבירת עריקות של 426 ימים!!! לפי ההסדר, החייל ירצה בסך הכל 42 ימי מאסר ולאחריהם הוא ישוחרר מצה”ל!!!
בית דין צבאי דרום (קסטינה)
שחרור חיילת חשודה בשימוש בקוקאין ובקנביס בגלל מחדל של חוקרי מצ”ח. עורך דין ארז הצליח להראות לבית המשפט, כי דגימת השתן של החיילת, עליה התבססו החשדות נגדה, נלקחה ממנה שלא כדין. לקריאת ההחלטה:
בית דין צבאי ביפו – גזר דין של חיילת שהואשמה בעבירת עריקות ארוכה מצה”ל
לקריאת גזר הדין:

אין בתוכן המצוי באתר, כדי לשמש או להיחשב כייעוץ משפטי ו/או המלצה משפטית ו/או חוות דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי אצל עו”ד ואין להסתמך על המידע בכל צורה שהיא. יובהר, כי כל פעולה שתעשה על פי המידע המצוי באתר הינה על אחריות הצופה בלבד ולא יהא באילו כדי ליצור יחסי עורך דין לקוח בין הצופה לבין עורך דין אלון ארז, בין במישרין ובין בעיקיפין. 

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי: