מיהו עורך דין צבאי?

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין צבאי אלון ארז

מערכת המשפט הישראלית היא אחת המורכבות ביותר שיש.
העובדה שהמערכת הצבאית שלובה בתוך חיי האזרחים באופן מוחלט ביחד עם מצב ביטחוני  מורכב תמידית,  תפקידם של עורכי הדין הצבאיים הוא מורכב ומאתגר, הוא דורש ידע רב ומקצועיות לא מבוטלת.

מיהו עורך דין צבאי?

עורך דין צבאי הוא עורך דין לכל דבר ועניין בעל הכשרה מתאימה והוסמכה כעורך דין על ידי מדינת ישראל.
בתוקף תפקידו עוסק עורך הדין הצבאי במגוון היבטים הנוגעים לפעילות הצבאית הכרוכה בישראל בקשר שלא ניתן לניתוק מהחברה הישראלית כולה.
בין תפקידיו של עורך הדין הצבאי הוא ייצוג חיילי וקציני המערכת הצבאית בתוך המדינה בהיבטים השונים.
עורך הדין הצבאי פועל בתוך המערכת המשפטית הצה”לית שהיא כשלעצמה גוף ייחודי הפועל במקביל כזרוע השיפוטית של צבא סדיר, ומצד שני כאחד מענפיה של מערכת המשפט הישראלית שהיא חלק מהדמוקרטיה הישראלית.

תחומיי העיסוק של עורך הדין הצבאי

עורך דין צבאי עוסק במגוון תחומי עיסוק שונים המקיפים את חייהם של החיילים המשרתים בצה”ל וכן את האלמנטים הקשורים לזיקה שבין המערכת הצבאית לעולם המשפט.
עורכי הדין הצבאיים יכולים להיות חלק מהמערכת הצה”לית והם יהיו מועסקים בשירות הצבא, או לחלופין הם יהיו עורכי דין אזרחיים העובדים באופן פרטי בתוך המערכת הצבאית לפרקים מסוימים או לטובת משימות אד הוק.
עו”ד אלון ארז מתמחה בטיפול וייצוג חיילים, אנשי קבע ומלש”בים אל מול המערכת הצבאית.
ייצוג חיילים במערכת – עורך הדין הצבאי ייצג את החיילים העומדים לדין מול מערכת המשפט הצה”לית ואשר יש להם את הצורך בייצוג הולם.
ייצוג המערכת מחוץ לעולם הצבאי – המערכת הצה”לית נדרשת לא אחת לעמוד אל מול בית המשפט הישראלי על שלל שלוחותיו, עורך הדין הצבאי ייצג את הצבא במקומות אלו.

משרד עורכי הדין אלון ארז

עורך הדין אלון ארז מתמחה בייצוג וליווי נאשמים בתיקים פליליים למעלה מ15 שנה.
בתחום המומחיות והידע שלו טופלו מאות תיקים לאורך השנים.
בתחום המשפט הצבאי מציג אלון ארז רקע של התמחות בייצוג נאשמים במשפט הצבאי בשלל עבירות ובשלל דרגות, החל מחיילים בסדיר ועד אנשי קבע וקצינים בדרגות שונות.

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה

עוד מהבלוג הצבאי שלנו