עורך דין לענייני צבא

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין צבאי אלון ארז

מיהו עורך לענייני צבא?

עורך דין לענייני צבא הינו עורך דין העוסק בתחום המשיק בין האזרחות לבין צבא ההגנה לישראל.
עורך הדין יכול לעסוק במגוון נושאים אשר מעסיקים את המתמודדים מול עוולות שנעשות כביכול על ידי המערכת הצבאית לאזרח בשלבים שונים של חייו.
תפקידו של עורך הדין לענייני צבא הוא מורכב היות שעליו מוטלת המשימה הלא פשוטה של ייצוג מגוון של הגדרות אזרחיות בישראל, בין אם מדובר על מיועדים לשירות, חיילים בשירות סדיר או קצינים ונגדים בקבע בדרישות ובטענות שלהם מול המערכת הצבאית שפועלת באופן מובחן מהמערכת האזרחית.
זוהי מערכת השואפת לשמור על כבודו וזכותו של הפרט, אך לא תמיד זהו העיקרון הראשון בסולם הערכים שלה. לכן חייב עורך הדין לענייני הצבא להפגין מיומנות רבה בשני עולמות המשפט, הן הצבאי והן האזרחי.

תחומי העיסוק של עורך הדין לענייני צבא

בענף המשפט הצבאי יכול עורך הדין לענייני צבא לעסוק במגוון תחומים שונים בתוך המערכת הצבאית.

טרום הגיוס – עוד טרום הגיוס יכול מלש”ב לבקש משלטונות הצבא שינוי במעמדו, החל מבקשת פטור משירות, דרך הורדת פרופיל או לחלופין ערעור על וועדה צבאית זאת או אחרת על מנת לשפר את תנאי הגיוס שלו.

במהלך השירות – כל חייל או איש קבע הנקלע לסיטואציה בה הוא עומד מול בית הדין הצבאי, זקוק לעורך דין לכן חשוב להיעזר בעורך דין מנוסה ומקצועי.

לאחר השירות – לעיתים מבקש אדם לתבוע את הצבא על מקרה שאירע בזמן השירות, גם כאן לעורך דין הבקיא בהיתנהלות מול לכות המערכת יש יתרון עצום.
עורך הדין אלון ארז מלווה לאורך שנים תיקים מול המערכת הצבאית בהצלחה ובמקצועיות ברמה גבוהה.

למה אלון ארז ?

כאשר אתם צריכים את הטוב ביותר, מישהו שיילחם עבורכם, עורך דין צבאי שיהיה זמין עבורכם וידע להכיר את המערכת הניצבת מולכם, הפניה לעורך הדין אלון ארז היא פנייה טבעית ופשוטה.
עם ייצוג של מאות תיקים מול המערכת המשפטית לאורך השנים, התהליך שלכם יהיה נוח יותר ובעל סיכוי רב יותר להשגת תוצאות.

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה

עוד מהבלוג הצבאי שלנו