עורך דין לעבירות סמים

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עו"ד פלילי אלון ארז

מהן עבירות סמים ?

עבירות סמים הם שם כללי לכלל העבירות הנוגעות לעבירות על פקודת הסמים המסוכנים.
פקודת הסמים מסדירה את ביצוע העבירה בכל שלבי התהליך, החל מתהליך הייצור, דרך שלבי המכירה ועד השינוע וההפצה של הסמים השונים, כלל הפעולות הללו הן עבירות סמים וחשוב ביותר להיעזר בשירותיו של עורך דין עבירות סמים.
סמים הם חומרים אשר מוגדרים כחומרים אסורים בפקודת הסמים.
פקודת הסמים מתעדכנת לא אחת ולכן חשוב שעורך דין עבירות סמים יכיר את החומר ואת אופי הפקודה.
במדינת ישראל סחר בסמים מכל סוג שהוא נחשב לעבירה פלילית.
במידה ואדם נעצר מומלץ לו להיעזר בשירותיו של עורך דין עבירות סמים אלון ארז מתמחה בייצוג חשודים בעבירות סמים.

חשיבותו של עורך הדין בעבירות סמים

בעת מעצרו של אדם החשוד בעבירות סמים חשוב לדעת, בית המשפט רואה בחומרה את העבירות מהסוג הזה ויכול מאד להיות שהעדר ייצוג יהיה בעוכריו של נאשם.
כמו כן חשוב להבין שפקודת הסמים יכולה להיות שונה ממדינה למדינה ולכן חשוב ביותר להשתמש בשירותיו של עורך דין עבירות סמים.
ורך הדין הפלילי המכיר ומתמחה בעבירות סמים יוכל להפוך את חווית המעצר וההליך המשפטי לפשוטים יותר ובמקרים רבים אף לזיכוי מסיבות שונות. עורך הדין המכיר את המערכת, את השופטים, את החוק ובעיקר את הפסיקות השונות, יש לו היכולת להפוך הרשעה לזיכוי, עורך הדין הפלילי אלון ארז מתמחה בליווי וייצוג נאשמים בעבירות סמים.

פסקה שיווקית

עורך הדין אלון ארז בעל השכלה של עורך דין פלילי, בעל ניסיון רב שנים וטיפול במאות תיקים מהקשים והמסובכים ביותר שהפשיעה הפלילית יכולה להציב בפני עורך דין.
בעורך הדין אלון ארז מתמחה בענפיו השווים של המשפט הפלילי ובתוך כך טיפול וליווי חשודים ונאשמים בעבירות סמים שונות בהיקפים וברמות חומרה שונות.
לאורך השנים ייצג אלון ארז חשודים, נאשמים ואחרים בתיקי סמים רבים בכל שלב בתהליך, החל ממעצר ראשוני, דרך הגנה לית משפט מפני כתבי אישום ועד דיונים על גזר דין ובקשות חנינה.

טיפול בעבירות סמים בצבא: הבטחת כוח חזק וממושמע

עבירות סמים בתוך הצבא מהוות איום חמור על שלמותו, המשמעת והמוכנות הכללית של הכוח.
בעוד שרוב אנשי הצבא מקפידים על קודים התנהגותיים נוקשים, שכיחות עבירות הסמים עוררה חששות והצריכה פעולה נחרצת.
טיפול בסוגיה זו מצריך גישה רב-צדדית המשלבת מניעה, חינוך ואכיפה. על ידי יישום פרוטוקולים קפדניים של בדיקות סמים, מתן תוכניות מקיפות למניעת שימוש בסמים, והטלת אמצעי משמעת חזקים, הצבא יכול להילחם ביעילות בעבירות סמים ולשמור על כוח חזק וממושמע. עמדה פרואקטיבית זו מבטיחה מבנה צבאי מגובש ואמין, השומר על הבטיחות והביטחון של האומה שלנו.
עורך הדין אלון ארז הינו גם עורך דין צבאי המתמחה בעבירות סמים בעת השירות הצבאי.

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה
אולמרט בעליון

בתחילת השבוע החליט נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, כי מורשעי “פרשת הולילנד” ובהם ראש הממשלה לשעבר, מר אהוד אולמרט, לא יתחילו את ריצוי

קרא עוד »
הפקעת עבודות שירות

חוק העונשין שונה לאחרונה במידה משמעותית ובמסגרתו מוענקת סמכות לנציב שירות בתי הסוהר או לקצין שהוסמך על ידו לשם כך, להפסיק עבודות שירות לאדם אשר

קרא עוד »