עורך דין פלילי מומלץ

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עו"ד פלילי אלון ארז

עורך הדין הפלילי קווים לדמותו

עורך הדין הפלילי עוסק בנקודות הרגישות ביותר של מערכת המשפט, הוא לעולם לא יוכל לדעת מתי יזדקקו לשירותיו, הלקוחות שלו לעולם לא יתאמו איתו מהלכים או ישאלו את עצתו לפני שיבצעו את פעולותיהם, שכן אז היה ככל הנראה עוצר אותם מלבצע עבירה, זאת לעומת עורכי דין בתחומי משפט אחרים אשר פועלים לעיתים קרובות יחד עם לקוחותיהם בשיתוף פעולה על תקן יועצים כיצד לפעול נכון.
עורך הדין הפלילי יצטרך להיות זמין 24/7 מכיוון שאנו יודעים שעבירות פליליות מתרחשות כל העת והמשטרה עושה ככל העולה בידה להביא את הנאשמים לפני משפט בכל יום וכל שעה

עורך דין פלילי מומלץ

מדוע חשוב עורך דין פלילי

מומלץ בענף המשפט הפלילי יש חשיבות גדולה ליכולות של עורך הדין והניסיון שלו.
לכן חשוב רגע לפני שפונים לעורך דין, לפנות רק לעורך דין פלילי מומלץ אשר יש לו קבלות מוכחות בשטח הוא אלון ארז עורך דין מומחה המכיר את עולם המשפט הפלילי מלפני ומלפנים.
החשיבות של שימוש בשירותיו של עורך דין מומלץ יכולה להיות ההבדל בין לילות ארוכים במעצר לבין שהייה של נאשם בביתו עד תם ההליכים.
עורך דין פלילי המכיר את המערכת יודע בדיוק מה זקוק בכל שלב בכל הליך. היות ואין דין דיון הארכת מעצר לדיון משפטי והעלאת טיעונים והוכחת ראיות, ישנה חשיבות עצומה בשימוש בשירותיו של עורך דין פלילי מומלץ.

השאיפה למקצועיות ומצוינות

כאשר אתם תידרשו להיעזר בשירותים של עורך דין פלילי, וכולנו תקוה שעולם לא תזדקקו, מומלץ לפנות למי שמכיר את השטח וחי את בתי המשפט, מי שמסדרונות המשפט והחוקים הרלוונטיים הם הלחם והחמאה של העיסוק היום יומי שלהם.
עורך הדין אלון ארז מתמחה בליווי וטיפול במאות תיקים בעלי גוון פלילי ממגוון סוגים ומגוון סיטואציות במשך למעלה מ15 שנה וייצוג של מאות חשודים יכול עורך הדין אלון ארז להעניק לכם את השקט ברגעים הקשים ביותר שאדם יכול למצוא את עצמו בחייו, ברגע שהחירות שלו נלקחת ממנו ללא קשר למעשיו.

 

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה
אולמרט בעליון

בתחילת השבוע החליט נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, כי מורשעי “פרשת הולילנד” ובהם ראש הממשלה לשעבר, מר אהוד אולמרט, לא יתחילו את ריצוי

קרא עוד »
הפקעת עבודות שירות

חוק העונשין שונה לאחרונה במידה משמעותית ובמסגרתו מוענקת סמכות לנציב שירות בתי הסוהר או לקצין שהוסמך על ידו לשם כך, להפסיק עבודות שירות לאדם אשר

קרא עוד »