עורך דין שחרור ממעצר

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עו"ד פלילי אלון ארז

בין אתם בגירים, בין אם קטינים ובין אם אף אין לכם עבר פלילי קודם, עדיין ישנו סיכוי כי תמצאו את עצמכם בתא המעצר ותצטרכו שחרור ממעצר, באותו רגע עליכם לפנות לעורך דין שחרור ממעצר. במקרה ויש נגדכם ולו חשד סביר לביצוע דבר עבירה הן במישרין והן בעקיפין. 

מה לעשות במידה ואתם שוהים במעצר?

שהייה במעצר זו חוויה מאוד לא נעימה, בלשון המעטה, ועבור אדם מן השורה אשר לו זו הפעם הראשונה, קיימת הרגשה של חוסר אונים משווע אל נוכח הנסיבות החדשות, על כן הוא אינו יודע כלל מה עליו לעשות בנושא וכיצד להוביל למצב של שחרור ממעצר באופן מיידי. בראש ובראשונה, במידה ואתם או הקרובים לכם שוהים במעצר מוטב כי קודם כל תפנו לקבלת ייעוץ משפטי מעורך דין שחרור ממעצר פלילי מומלץ, שיעזור לכם – “לצאת מהבוץ”.

עורך דין שחרור ממעצר – מהו מעצר ימים?

מעצר ימים הוא מעצר שמתבצע לפני שהוגש כתב אישום לצרכי חקירה בלבד. ישנם מצבים בהם שופט לא יורה על אחזקת החשוד במעצר כמו למשל, מקרים בהם ניתן להשיג את אותה המטרה של המעצר על ידי קביעת ערובות או בעזרת הגבלת התנועה של החשוד. במקרים אלו, עורך דין פלילי מומלץ יוכל להוביל לשחרור ממעצר בתנאים מגבילים, כמו למשל לשחרור למעצר בית.

פרק הזמן המקסימלי של מעצר ימים ראשוני על ידי המשטרה הוא 24 שעות כאשר כל הארכה, צריכה להיעשות בהינתן צו בית משפט, מה שאומר, שבמקרים בהם לא הוחלט על שחרור ממעצר כבר בתחנת המשטרה, יש להביא את החשוד לעמוד בפני שופט לאחר 24 שעות, במידה ורוצים להאריך את מעצרו.

מהו מעצר עד תום ההליכים?

מעצר עד תום ההליכים הוא מעצר שבוצע לאחר הגשת כתב אישום, בו ברגע, שהחשוד הופך לנאשם. או אז, מן ההכרח כי הנאשם ישהה במעצר עד אשר יסתיימו כל ההליכים המשפטיים המתנהלים כנגדו. ניתן להחליט על מעצר עד תום ההליכים, רק במידה וישנן ראיות הקושרות את הנאשם לעבירה וכי שחרור ממעצר בערבות או בתנאים מגבילים אינו משיג את המטרה.

מהי החשיבות בעירוב עורך דין שחרור ממעצר?

שהייה במעצר זו חוויה ממנה כל אדם שואף להימנע, אך במידה ורצה המקרה וזהו גורלכם, חשוב כי מיד תערבו עורך דין שחרור ממעצר מנוסה שיפעל לטובתכם. ידע בתחום החוק והמשפט, בו ניחן עו”ד בעל ניסיון, יכול לא פעם להוביל לקיצור המעצר הנדרש על ידי המשטרה לצרכי השלמת חקירה, באופן ניכר, ואף לשחרור ממעצר של חשודים בעבירות. כמו כן, מעורבותו של עורך הדין יכולה למנוע מנאשמים לשהות במעצר עד תום ההליכים שהופעלו כנגדם. ולאחר עיון בחומר הראיות, עורך דין שחרור ממעצר יכול להוביל לשחרור ממעצר על סמך קביעת מגבלות וערבויות.

אל תשאירו את חייכם ליד הגורל, במידה ומעצר עומד על הפרק, שיכרו את שירותיו של עורך דין מיומן ומקצועי, שיפעל במלוא המרץ לשחרורכם, במהירות האפשרית.

האם המשטרה עצרה אתכם והתביעה דורשת מעצר עד תום ההליכים? מרגישים שזכויותיכם נפגעו? עורך דין פלילי בתל אביב כמו אלון ארז זמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה

עוד מהבלוג הפלילי שלנו

אולמרט בעליון

בתחילת השבוע החליט נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, כי מורשעי “פרשת הולילנד” ובהם ראש הממשלה לשעבר, מר אהוד אולמרט, לא יתחילו את ריצוי

קרא עוד »
הפקעת עבודות שירות

חוק העונשין שונה לאחרונה במידה משמעותית ובמסגרתו מוענקת סמכות לנציב שירות בתי הסוהר או לקצין שהוסמך על ידו לשם כך, להפסיק עבודות שירות לאדם אשר

קרא עוד »