מהי אלימות במשפחה על פי החוק?

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עו"ד פלילי אלון ארז

עורך דין אלימות במשפחה

החוק מגדיר כאלימות במשפחה, כל פעולה שיש בה פגיעה פיזית או נפשית המתבצעת בתוך היחידה המשפחתית ובין החברים בה.
החוק מדגיש כי המבנה המשפחתי יכול להיות מגוון, וכולל כמובן משפחה גרעינית על ענפיה השונים, שותפות הורית או כל הרכב אחר של אנשים המתגוררים כיחידה משפחתית תחת אותה קורת גג.
חוקי האלימות בתוך המשפחה הם חלק מהענף הפלילי, לכן רצוי להיעזר בשירותיו של
עורך דין אלימות במשפחה מהתחום הפלילי, משרד עורך הדין אלון ארז מייצג ומלווה לקוחות רבים בתחום האלימות בתוך המשפחה לאורך שנים רבות.

תפקידו של עורך הדין במקרים של אלימות במשפחה

אלימות במשפחה נוראה ככל שתהיה עדיין צריכה לעמוד בבית המשפט.
האלימות בתוך המשפחה גם היא חלק מהענף הפלילי במערכת המשפט, לכן תפקידו של
עורך דין אלימות במשפחה הוא בעל חשיבות עליונה ויש בו את היכולת לשנות סדרי עולם.
עורך הדין אלימות במשפחה יפעל לרוב באחד מהסעיפים הבאים:

  1. יעוץ משפטי – עורך הדין יכול לשמש כיועץ לבעיה שצצה בתוך המשפחה, מקרה אלימות שהתרחש יכול להביא לטלטלה עזה, התייעצות עם עורך דין אלימות במשפחה יכולה להביא לביצוע סדר פעולות נכון שיביא לפתרון מוסכם על שני הצדדים.
  2. הגשת תביעה  או כתב הגנה – עורך הדין יכול לשמש כאחד משני תפקידים, או כתובע המייצג את הנפגע מן האלימות או כסניגור המגן על זכויותיו ועמדותיו של הפוגע לכאורה.
  3. ניהול ההליך המשפטי – עורך דין אלימות במשפחה יוכל לנהל את התיק המסובך בערכאות השונות, כמובן שכל זאת נכון שמדובר על ההליך הפלילי.

מי אתם רוצים לצידכם?

כאשר אתם או מי שאתם חפצים בטובתו נקלע לסיטואציה מורכבת של אלימות בתוך המשפחה, משני צידי המתרס, אתם רוצים שהטיפול בהליך המשפטי יהיה בידיים טובות, משרד עורך הדין אלון ארז מלווה כבר למעל מ15 שנים תיקי אלימות במשפחה בסיטואציות שונות וכל זאת תוך מקצועיות והכרת החוק לצד הרגישות הגדולה המתבקשת והנדרשת מטיפול במקרים מיוחדים שכאלו.

 

 

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה
אולמרט בעליון

בתחילת השבוע החליט נשיא בית המשפט העליון, השופט אשר גרוניס, כי מורשעי “פרשת הולילנד” ובהם ראש הממשלה לשעבר, מר אהוד אולמרט, לא יתחילו את ריצוי

קרא עוד »
הפקעת עבודות שירות

חוק העונשין שונה לאחרונה במידה משמעותית ובמסגרתו מוענקת סמכות לנציב שירות בתי הסוהר או לקצין שהוסמך על ידו לשם כך, להפסיק עבודות שירות לאדם אשר

קרא עוד »