הואשמתם בעבירות סמים במסגרת השירות הצבאי – מה עליכם לעשות?

עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין פלילי אלון ארז
עורך דין צבאי אלון ארז

עבירות סמים בצבא הן עבירות שכיחות, אשר יש להן התייחסות יתר במסגרת הצבאית, ורף הענישה הצבאי גבוה ביחס לרף הענישה האזרחי במקרה של עבירות סמים במסגרת השירות הצבאי. בכל הנוגע לעבירות סמים, הזמנים הם קריטיים, חשוב מאוד לפנות מידית לעורך דין שינסה להציל את המצב. בכל הנוגע לעבירות סמים, החיילים נוטים לבצע טעויות קריטיות במהלך ההתנהלות שלהם באירוע, ועורך דין המומחה בתחום יוכל למנוע את הטעויות הללו שעלולות לעלות לחייל ביוקר.

רבים מהחיילים אינם יודעים אך שימוש בסמים בזמן השירות הצבאי כולל את זמני סוף השבוע, חופשות בחגים, רגילות ועוד, בעצם עד שהחייל משוחרר מהשירות הצבאי, הוא עדיין נתון תחת העין הבוחנת של רשויות החוק בצבא. במידה וחייל נתפס בזמן אחזקת סמים, עישונם, החזקת כלי עישון ועוד, ולא משנה על ידי מי הוא ייתפס, בין אם על ידי משטרת ישראל או מפקדים, הוא יועבר מידית לחקירת מצ”ח. אלון ארז הוא עורך דין עבירות סמים מומחה בכל התחום ומשמש כעו”ד צבאי מוסמך. פנו אליו לייעוץ.

עבירות סמים במסגרת השירות הצבאי

ההשלכות של עבירות סמים במסגרת השירות הצבאי

עבירות סמים במסגרת השירות הצבאי מסתיימות לא פעם בתוצאות לא פשוטות עבור החייל ויכולות להשליך על המשך הקריירה הצבאית שלו ואף על חיי האזרחות. כאמור עם הגעתו של חייל שנתפס בעבירות סמים למצ”ח, הוא יאלץ להיחקר תחת אזהרה בחשדות שיוצגו בפניו, ויתכן שיפתח לו תיק פלילי בגין העבירה. עורך דין צבאי סמים יוכל לתת לו טיפים, הנחיות ועצות כיצד להתנהל לאורך החקירה, וממה עליו להיזהר. אם זומנתם לחקירת משטרה צבאית בחשד לעבירת סמים בשום אופן אל תגיעו לא מוכנים. חשוב לדעת שבמשטרה הצבאית מופעל מערך מודיעין משופשף של סמויים הנראים כחבריכם לכל דבר, אך בהבדל חשוב לדעת כי הם משתפים פעולה עם המודיעין במטרה לאתר ביניהם עברייני סמים.

עבירות סמים במסגרת השירות הצבאי – ניתן לצאת מזה

כל תיק סמים אשר מטופל על ידי עורך דין פרטי בתחום הצבאי, הסיכויים שלו להצלחה גבוהים יותר מאשר עורך דין מטעם הצבא. לכך מומלץ מיד עם תחילת האירוע לפנות אל עורך דין צבאי המתמחה בנושא זה, דבר זה יכול למנוע כתב אישום אשר ישפיע מאוד על עתידכם. עורך הדין אלון ארז מומחה בכל נושא הסמים.

שתפו בקליק
Picture of עורך דין אלון ארז
עורך דין אלון ארז

בוגר תואר ראשון ושני במשפטים מטעם הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב . מאז שנת 2009, עו”ד ארז חבר בלשכת עורכי הדין של מדינת ישראל ובנוסף מחזיק באישור מטעם בית המשפט העליון לשמש כסנגור צבאי.

את ניסיונו העשיר והידע המשפטי הרחב רכש עורך דין ארז במסגרת ייצוגם המוצלח של מאות לקוחות מרוצים בבתי המשפט השונים.

להמשך קריאה

עוד מהבלוג הצבאי שלנו